English

پیش از ظهر امروز طی آیینی:

۲۸ نفر از فعالان حوزه احسان و نیکوکاری در استان ایلام تجلیل شدند

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: ضروری‌ست مؤسسات خیریه جهت کمک بیش‌از پیش به محرومان و نیازمندان تقویت شوند.

 ۲۸ نفر از فعالان حوزه احسان و نیکوکاری در استان ایلام تجلیل شدند

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، محمد زارع پیش‌ازظهر امروز در آئین تکریم و تجلیل از فعالان حوزه احسان و نیکوکاری با قدردانی از زحمات گروه‌های جهادی، موسسات خیریه و... اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به استان ایلام نگاه ویژه‌ای داشته و خوشبختانه در این استان از امکانات این ستاد به‌نحو مطلوب استفاده‌شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)استان ایلام با بیان این‌که طی سال‌های اخیر ۲۰۰ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع‌شده است خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات انجام‌شده توسط این ستاد می‌توان به توزیع ویلچر بین معلولان نیازمند، کمک به تامین مسکن محرومان، پرداخت تسهیلات خرد در مناطق محروم، پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند و... اشاره کرد.

این مسئول در ادامه گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بر اساس اصل ۴۹ قانون اساسی که در کشور تعریف شده موسسه اقتصادی بوده که وظیفه مدیریت اموال در اختیار ولی فقیه را به عهده  دارد و بر اساس تاکید مقام معظم رهبری بین نیازمندان هزینه می شود.

زارع بیان داشت: نیاز است مؤسسات خیریه تقویت شوند تا بتوان بیش‌از پیش برای رفع محرومیت‌زدایی در استان اقدام گردد.

این مسئول با اشاره به این‌که احسان و نیکوکاری در اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است بطوری که ۵ بار در قرآن به این کلمه اشاره شده‌است افزود: قطعا دوستی و صمیمیت از آثار نیکوکاری محسوب می‌شود و محسنین در آخرت پاداش دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تعدیل وضعیت اقتصادی از مزیت‌های اقدامات خیرین و نیکوکاران است و قطعا فقر مطلق را می‌توان با کمک این افراد از بین برد.

در پایان این آیین از ۲۸ نفر از فعالان حوزه احسان و نیکوکاری در سطح استان تجلیل شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه