English

حسین دشتی:

«عیدی برای همه» را با یاری خیران اردبیلی جشن می‌گیریم

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در استان برگزار می‌شود.

«عیدی برای همه» را با یاری خیران اردبیلی جشن می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین دشتی ، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه با توجه به رعایت توصیه‌های بهداشتی و پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع ویروس کرونا، « جشن نیکوکاری » امسال به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، گفت: سلامت خیران و نیکوکاران برای امدادگران کمیته امداد بسیار مهم است که با برگزاری جشن نیکوکاری به شکل غیرحضوری تلاش شد آنها از طریق سیستم‌های الکترونیکی کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» برگزار خواهد شد، افزود: هفته «احسان و نیکوکاری» فرصت مغتنمی است تا همگی بتوانیم عید نوروز را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه هم‌اکنون حدود ۴۱ هزار خانوار در قالب ۸۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، بیان کرد: پاسخگویی به تمام نیازهای مددجویان، مشارکت همه جانبه خیران و نیکوکاران را می‌طلبد که امیدواریم با یاری هم «عیدی برای همه» را جشن بگیریم.

دشتی با بیان اینکه جشن نیکوکاری در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند در مساجد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های سطح شهر برگزار می‌شود، گفت: در ۱۵ اسفند نیز در مصلاهای نمازجمعه کمک‌های نمازگزاران نیکوکار دریافت خواهد شد.

وی با اعلام اینکه ضمن برگزاری جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری و الکترونیکی، ۲۲۰ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است، بیان کرد: تمهیدات لازم برای دانش‌آموزان خیر نیز در نظر گرفته شده است تا از طریق نرم‌افزار «شاد» بتوانند در جشن نیکوکاری شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه خیران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را در آستانه عید نوروز به دست خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل برسانند، افزود: مردم نیک‌اندیش اردبیل از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه