English

مدیرکل کمیته امداد اردبیل خبر داد؛

افزایش بیش از ۳۳ درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از افزایش بیش از 33 درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد استان اردبیل خبر داد.

افزایش بیش از 33 درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین دشتی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همواره شاهد کمک‌های بی شمار خیران و نیکوکاران اردبیلی به خانوار بی‌بضاعت و افراد مستمند جامعه هستیم که در سال‌جاری کمک‌های مردمی به کمیته امداد بیش از ۳۳ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: ۳۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل چشم انتظار کمک‌های مردمی در هفته احسان و نیکوکاری هستند تا در کنار سایر اقشار جامعه عید نوروز را جشن بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه هفته احسان و نیکوکاری فرصت مغتنمی است تا همه آحاد جامعه به منظور دستگیری از فقرا و نیازمندان وارد عمل شده و نیازهای اساسی اقشار محروم را برطرف کنند، افزود: حضور چشمگیر خیران در « جشن نیکوکاری » ضمن ارتقای همبستگی اجتماعی، موجب ترویج هر چه بیشتر فرهنگ احسان و انفاق می‌شود.

دشتی با بیان اینکه همواره باید دستگیری از فقرا و مستمندان را مبنای کار خود قرار دهیم، افزود: یکی از اهداف بسیار مهم در برگزاری «جشن نیکوکاری» نهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین کودکان و نوجوانان است تا از همان دوران کودکی نیکی کردن به دیگران را بیاموزند.

وی با اشاره به اینکه از دیگر اهداف مهم این نهاد هم‌افزایی کمک‌های مردمی برای رفع گرفتاری‌ها و مشکلات اقشار آسیب‌پذیر است، گفت: جشن نیکوکاری می‌تواند نشاط و شادابی دوچندان را به جامعه هدیه کرده و باعث شود تا هیچ مددجویی نگران تأمین نیازهای اساسی زندگی خود در آستانه عید نوروز نباشد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در ۱۵ اسفند ماه در مدارس، ۱۶ اسفند ماه در دفاتر کمیته امداد و در ۱۷ اسفند ماه در میعادگاه‌های نمازجمعه برگزار خواهد شد، افزود: امیدواریم همچون سنوات گذشته شاهد حضور و مشارکت چشمگیر خیران و نیکوکاران در دستگیری از اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل باشیم.

دشتی با بیان اینکه ضرورت دارد تمامی مردم، مسئولان و نیکوکاران با احساس تکلیف گام در عرصه یاری‌رسانی و «جشن نیکوکاری» بگذارند، گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل دارای عزت نفس و کرامت انسانی هستند که بسیاری از آنها با کار و تلاش توانسته‌اند به خوداتکایی دست یابند.

وی با اعلام اینکه خیران اردبیلی با شماره‌گیری #۴*۵*۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به ساده‌ترین شکل ممکن به جشن نیکوکاری کمک کنند، بیان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز در دسترس عموم هم‌استانی‌های اردبیلی قرار دارد تا از طریق ارسال پیامک میزان کمک‌های خود و نحوه یاری‌رسانی به مددجویان تحت حمایت را در هفته احسان و نیکوکاری اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه