English

سرپرست میراث‌فرهنگی مازندران مطرح کرد:

نمایش ظرفیت‌های « ساری ۲۰۲۲ » در نوروز ۱۴۰۱

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، از نمایش ظرفیت‌های استان و «ساری 2022» پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در نوروز 1401 خبر داد.

نمایش ظرفیت‌های « ساری 2022 » در نوروز 1401

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی ایزدی با اشاره به فرصت تاریخی پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در مازندران و شهر ساری اظهار داشت: نوروز 1401 جریان متفاوتی برای نمایش ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و هنر هنرمندان صنایع‌دستی استان به وجود خواهد آمد.

وی با اشاره به همراهی خوب شهرداری‌ها در نوروز سال‌های گذشته، ادامه داد: امسال هم شهرداری‌ها برنامه‌های خوب و متنوعی را در نظر دارند و قطعاً اوضاع به سامان شهرهای بزرگ و کوچک و حتی روستاهای استان مازندران که هرکدام آن‌ها میزبان جمعیت زیادی از گردشگران خواهند بود، نقش مهمی در کیفیت بالای سفر و نوروز ویژه امسال در سال 2022 دارد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به حجم بالای درخواست‌ها برای برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در نوروز 1401 گفت: جلسات متعددی برگزار شده تا انتخاب مجریان نمایشگاه به نحوی شایسته تعیین شود تا بهترین کیفیت و خدمات را به گردشگران و به‌خصوص هنرمندان حاضر در نمایشگاه ارائه دهیم.

وی بیان داشت: با نگاه ویژه دبیرخانه رویداد و برگزاری جلسات تخصصی با اساتید حوزه موسیقی، برند میرنوروزی را در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران رونمایی کردیم و ان‌شاءالله با همکاری دستگاه‌های مرتبط و هنرمندان استان در نوروز 1401 اجراهای خوبی را در سطح استان شاهد باشیم.

ایزدی با اشاره به برگزاری افتتاحیه رسمی رویداد ساری 2022 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در روزهای 26 و 27 اسفند سال جاری با حضور سفرای این کشورها در ساری گفت: «در تلاش هستیم که در نوروز 1401 برنامه‌های متنوعی را در موزه‌های دولتی و خصوصی استان اجرا کنیم تا ظرفیت مهم این کانون‌های اجتماعی را بیش‌ازپیش به نمایش بگذاریم.»

وی تصریح کرد: امیدواریم با هماهنگی و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و به‌خصوص مردم خوب استان شاهد سفرهای خوب نوروزی باشیم تا با حضور پرشور گردشگران بخشی از دغدغه‌های صاحبان کسب‌وکارهای گردشگری مرتفع شود و جان دوباره‌ای به این صنعت مهم در اقتصاد کشور و استان ببخشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه