English

افتتاح رسمی رویداد «ساری ۲۰۲۲» برگزار می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از افتتاح رسمی رویداد «ساری 2022» پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در اسفندماه سال جاری خبر داد.

افتتاح رسمی رویداد «ساری 2022» برگزار می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی ایزدی با اشاره به اهمیت برگزاری شایسته این رویداد برای کشور و به‌خصوص استان مازندران اظهار داشت: آیین افتتاح رویداد ساری 2022 در روز 26 اسفندماه سال جاری با حضور میهمانان بین‌المللی در ساری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: افتتاح رسمی این رویداد در روز 26 اسفند با حضور سفرای کشورهای عضو اکو و همچنین مقامات کشوری و استانی برگزار خواهد شد و در بخش مردمی این مراسم دو روزه، کارناوال اقوام ایران‌زمین را در بخش مردمی و شهر ساری شاهد خواهیم بود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: برپایی نمایشگاه غذاهای ملی و مازندرانی، نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، نمایشگاه گل‌وگیاه و دمنوش که البته تا 13 فروردین ادامه خواهد داشت از دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم است.

وی با اشاره به اهمیت معرفی مازندران در تمام بخش‌ها به‌خصوص فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان بیان داشت: عصر روز 26 اسفند جلسه‌ای با حضور سرمایه‌گذاران و این مقامات خواهیم داشت تا خروجی مناسبی را برای سال 1401 داشته باشیم.

ایزدی عنوان داشت: بازدید از مجموعه شهر تاریخی فرح‌آباد، موزه شهر ساری، بازار و همچنین منطقه حفاظت شده دشت ناز ساری از برنامه‌های روز دوم این مراسم خواهد بود و همچنین در این روز به نام هر کشور درختی به یادگار کاشته می‌شود.

وی افزود: این رویداد یک فرصت تاریخی برای همه مردم ایران و به‌خصوص مازندران است و باید با مشارکت همه دستگاه‌ها و به‌خصوص مردم شریف استان و شهر ساری ظرفیت‌های پنهان و اثرگذار منطقه را در عرصه‌های بین‌المللی معرفی کنیم تا صنعت مهم و اثرگذار گردشگری نقش مهم اقتصادی خود را ایفا کند تا در نهایت مردم این سرزمین از آن منتفع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • کار آفرین

    برای جذب سرمایه فقط کافیست منطقه آزاد امیرآباد بطور رسمی اعلام شود و شاهد سرازیر شدن سرمایه به ساری باشید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه