English

محمود امانی‌بنی:

راه اندازی مجدد پرواز مشهد-دمشق

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: پرواز مشهد- دمشق قبل از آغاز جنگ سوریه با داعش برقرار بود اما با شروع جنگ طی یک دهه گذشته این پرواز قطع شده ‌بود.

راه اندازی مجدد پرواز مشهد-دمشق

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود امانی‌بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: راه‌اندازی پرواز مستقیم مشهد- دمشق از امروز ۱۵ اسفندماه از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد.

امانی‌بنی در ادامه این اطلاع رسانی اضافه کرد و گفت: به مناسبت فرارسیدن میلاد سالار شهیدان امام حسین (ع)، ساعت ۱۸ امروز اولین پرواز مستقیم مشهد به دمشق انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر پرواز مشهد- دمشق و دمشق- مشهد برای یک روز در هفته برنامه‌ریزی شده است و در صورت تغییر برنامه، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه  با اشاره به شرایط پروازهای خارجی  کشور متذکر شد: برای انجام پروازهای خروجی خارجی باید مسافران کارت واکسن و یا تست منفی کرونا به همراه داشته باشند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی تاکید کرد: شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت در فرودگاه مشهد اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: پرواز مشهد- دمشق قبل از آغاز جنگ سوریه با داعش برقرار بود اما با شروع جنگ طی یک دهه گذشته این پرواز قطع شده‌ بود.

امانی‌بنی اظهار کرد: فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که پیش از شیوع کرونا به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه