English

تحویل بار مسافران پروازهای خارجی از درب منازل مهیا شد

ارائه خدمات جدید با پذیرش مسافر و بار تحت عنوان (VIB) در پروازهای خارجی محقق شد؛ در راستای این اقدام تفاهمنامه‌ای با شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منعقد شده است.

تحویل بار مسافران پروازهای خارجی از درب منازل مهیا شد

به گزارش خبرگزاری موج، براساس تفاهمنامه‌ای با شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منعقد شده خدمات جدیدی با پذیرش مسافر و بار تحت عنوان (VIB) در پروازهای خارجی محقق شده است، بر همین مبنا مسافران قبل از پرواز درخواست خدمات ارائه می‌دهند و بار را جلوی درب منزل تحویل خواهند داد که این اقدام باعث عبور سریع مسافران از طریق نقاط بازرسی اختصاصی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در فرودگاه‌ها می شود.

براساس برنامه ای که به شرکت فرودگاه های کشور ارائه شده در آینده نزدیک مسافران به فضای مینی ترمینالی بارشان را تحویل خواهند داد و یکسری ون‌های تجهیز شده درب منازل مسافران خواهد رفت.

از این رو در راستای خدمت‌رسانی به مسافران پروازهای خارجی، از فرودگاه امام اقدام پذیرش جامه‌دان مسافران از 24 تا 6 ساعت قبل از پرواز انجام خواهد گرفت. به عبارت دیگر در آینده  پذیرش مسافران از درب منزل، هتل، محل کار صورت گرفته و پس از تحویل جامعه دان، رسید بار و همچنین کارت پرواز را صادر و به مسافران ارائه خواهد شد.

این اقدام به عنوان یک راهکار بدون دردسر برای مهیا کردن ملزومات سفر برای خانواده‌ها، تجار، مسافران کثیرالسفر، مسافران سالخورده و ... است و عبور سریع و آسان از نقاط بازرسی فرودگاه از قبیل پلیس، گذرنامه و دسترسی آسان به سالن ترانزیت از جمله مزایای این پروژه برای مسافران خارجی خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه