English

زهرا مبشری نسب:

وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: : در همین مدت نیز شاهد وزش باد در استان هستیم که در برخی نقاط وزش باد شدید همراه با احتمال خسارت خواهد بود.

وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا مبشری نسب کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و گزارش‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی از امروز تا پایان هفته با شدت و ضعف شاهد وقوع بارشهای رگباری همراه با رعد و برق در استان خراسان رضوی هستیم که در نواحی مستعد همراه با بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

مبشری نسب همچنین در ادامه این خبر اعلام کرد و گفت: در همین مدت نیز شاهد وزش باد در استان هستیم که در برخی نقاط وزش باد شدید همراه  با احتمال خسارت خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که در روز گذشته نیز شاهد وزش باد در بیشتر نقاط استان خراسان رضوی بودیم به گونه ای که در مشهد سرعت وزش باد به ۴۰ کیلومتر در ساعت رسید.

وی همچنین افزود: در روزهای دوشنبه و پنجشنبه شاهد بیشتر مقدار وزش باد نسبت به سایر روزهای هفته جاری خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: دمای هوا تا روز دوشنبه روند کاهشی دارد و سپس از روز سه‌شنبه شاهد روند افزایشی تا انتهای هفته خواهیم بود که اوج آن در روز پنجشنبه پیش بینی می شود.

وی یادآور شد: قوچان با منفی یک درجه و تایباد با ۲۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای  استان خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین سرعت وزش باد در این مدت از بردسکن با ۶۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

مبشری نسب در خاتمه خاطرنشان کرد: دمای هوای مشهد نیز طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۶ و ۱۹ درجه سلسیوس در نوسان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه