English

شهردار قم در پی حادثه تروریستی پیشاور پاکستان پیامی صادر کرد

سید مرتضی سقائیان‌نژاد با ارسال نامه‌ای به زبیر علی شهردار پیشاور، در ارتباط با حمله تروریستی به مسجد «کوچا ریسالدار» پیشاور ابراز همدردی کرد.

شهردار قم در پی حادثه تروریستی پیشاور پاکستان پیامی صادر کرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد با ارسال نامه‌ای به زبیر علی شهردار پیشاور، در ارتباط با حمله تروریستی به مسجد «کوچا ریسالدار» پیشاور ابراز همدردی کرد.

متن پیام به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای زبیر علی، شهردار محترم پیشاور؛ حادثه ناگوار حمله تروریستی به مسجد «کوچا ریسالدار» پیشاور که سبب شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از نمازگزاران گردید، سبب ناراحتی و تألم بسیار در قلوب مردم ایران شد.

این حمله تروریستی نه تنها نمازگزاران بی‌گناه کشور دوست و برادر پاکستان را هدف گرفته بلکه اجتماعات دینی و آگاهی بخش را هدف خشم کور خود قرار داده است چرا که نماز جمعه یک عمل صرفاً عبادی نیست؛ عملی است که در ذات خود، آگاهی بخش است.

مردم قم خود را در غم این حادثه تأسف بار با مردم پیشاور شریک دانسته و اینجانب به عنوان شهردار شهر قم، ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و ابراز همدردی با خانواده شهیدان مظلوم این حادثه، برای مجروحان بهبودی عاجل آرزو می‌نمایم.

ان‌شاءالله در سایه وحدت و همبستگی میان مردم منطقه، شاهد ریشه کن شدن تروریسم و برقراری صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا و سراسر جهان باشیم.

سید مرتضی سقائیان نژاد

شهردار قم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه