English

شهردار قم از حضور حماسی مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن قدردانی کرد

شهردار قم با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از حضور مردم انقلابی بصیر و ولایت مدار در راهپیمایی خودرویی تقدیر کرد.

شهردار قم از حضور حماسی مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از حضور مردم انقلابی بصیر و ولایت مدار در راهپیمایی خودرویی تقدیر کرد.

انقلاب اسلامی ایران برکتی بی‌مثال بود که با تکیه‌بر نقش مردم و اتحاد و همبستگی ملت در کنار رهبری عالمانه حضرت امام خمینی قدس سره توانست دژخیم طاغوت را شکست داده و پرچم حکومتی اسلامی و مردمی را در ایران عزیز به اهتزاز درآورد.

اکنون و بعد از ۴۳ سال هنوز هم نقطه عطف و اتکا این نظام مقدس همان پشتیبانی مردم است و هر آنجا که مردم حضور دارند موفقیت و پیروزی در انتظار است و آنجایی که نقش مردم نادیده انگاشته شد، محکوم‌به زوال و شکست.

در چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همچون گذشته شاهد حضوری فراگیر و دشمن‌شکن از ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی بودیم که برای گرامیداشت این رویداد بزرگ قرن حاضر باز به میدان آمدند و فریاد آزادی و آزادگی ملت قهرمان ایران را به گوش جهانیان رساندند.

هرچند در سال‌های اخیر محدودیت‌ها مانع از آن شده است که جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور همیشگی ملت ایران شاهد باشیم، اما با رعایت دستورالعمل‌ها بازهم در جشن ملی ۱۴۰۰ حضور سرافرازانه و آکنده از عشق و ارادت به این نظام مقدس را از تمامی اقشار ایران اسلامی در قالبی دیگر شاهد بودیم.

پیام مهم این گردهم‌آیی عظیم ملت ایران در سالروز شکست طاغوت و آغاز نظام مقدس جمهوری اسلامی، شکرگزاری این نعمت الهی تحت لوای ولایت حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحنا له الفداه و زعامت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و استمرار حمایت و پشتیبانی از این نظام مقدس در برابر بیگانگان و بدخواهان است.

صمیمانه از حضور همشهریان عزیزم در این جشن بزرگ سپاسگزارم و شاکر نعمت خدمتگزاری به این مردم خوب، بصیر و ولایت مدار از درگاه حضرت احدیت هستم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه