English

احداث ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی قم در بلوار پیامبر اعظم(ص)

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از احداث ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.

احداث ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی قم در بلوار پیامبر اعظم(ص)

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس جعفری با اشاره به احداث ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: این ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی در زمینی به مساحت حدود هشت هزار مترمربع با تلاش مجموعه مدیریت شهری در بلوار پیامبر اعظم(ص) احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه مقدمات احداث این ایستگاه از سال گذشته آغازشده است، تصریح کرد: بعد از کلنگ‌زنی این مکان توسط آیت‌الله اعرافی و مدیران استانی و شهری، عملیات اجرایی و طرح و نقشه ایستگاه تکمیل و به پیمانکار واگذار شد که با تأمین اعتبار این پروژه با قدرت در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی در دو فاز احداث می‌شود که در فاز نخست ساخت ایستگاه مادر با ۸ دهنه که شامل خودروهای عملیاتی سبک، نیمه سنگین، سنگین، پشتیبانی و خودروهای لجستیک مانند بیل مکانیکی و لودر در دست اقدام است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۳۵ درصدی فاز نخست، عنوان کرد: فاز دوم در ۲ هزار مترمربع برای دفتر مدیریت، معاونت‌ها و بخش‌های مختلف سازمان احداث می‌شود که پد هلیکوپتر، سالن آمفی‌تئاتر و.. برای آن پیش‌بینی‌شده است که در صورت تأمین اعتبار اقدامات فاز دوم نیز شروع می‌شود.

جعفری جایگاه این ایستگاه مرکزی را موردتوجه قرار داد و یادآور شد: این ایستگاه پیشرفته با توجه به ساخت‌وسازهای آینده در بدنه بلوار پیامبر اعظم(ص) و قرارگیری در بین دو حرم معنوی، می‌تواند پوشش دهی مناسبی به این امکان مهم مذهبی و مسیرهای منتهی به این بلوار ارائه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه