English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

واگذاری اراضی ملی به ۲۹۰ نفر از اقشار ویژه استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۲۹ هزار مترمربع از اراضی ملی این استان در راستای تامین مسکن اقشار ویژه استان اصفهان واگذار شد.

واگذاری اراضی ملی به ۲۹۰ نفر از اقشار ویژه استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن در خصوص اقدامات انجام شده در راستای تامین مسکن اقشار ویژه استان اظهار کرد: در سال جاری اراضی مورد نیاز برای ساخت بیش از ۲۹۰ واحد مسکونی جهت تامین مسکن اقشار ویژه استان اصفهان واگذار شد. 

 وی با بیان اینکه اراضی ملی واگذار شده در این راستا جمعاً بیش از ۲۹ هزار مترمربع بوده است عنوان کرد: این اراضی در شهرهای آران و بیدگل، اردستان، اصفهان، بادرود، باغبهادران، بویین میاندشت، تیران، خوانسار، داران، زواره، کاشان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، هرند و ورزنه واگذار شده است. 

این مقام مسئول بیان داشت: علاوه بر این از ابتدای سالجاری تا کنون، بخشی دیگر از واگذاری‌های انجام شده این اداره کل در سطح استان شامل ۴۶ هکتار واگذاری اراضی غیرمسکونی و اراضی واگذاری معادل یکهزار و ۶۵۳ واحد مسکونی بوده است. 

وی ادامه داد: در راستای اجرای دقیق قانون حدنگار بیش از سه هزار سند دفترچه‌ای اراضی دولتی استان اصفهان به سند تک برگ تبدیل شده است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: امسال مطابق با برنامه تحصیل اراضی، اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان توانست اسناد مالکیت اراضی ملی و موات داخل محدوده به مساحت ۵۳ هکتار را بنام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ کند همچنین با تلاش‌های بعمل آمده ۴۳۱ هکتار از اراضی ملی و موات داخل حریم در سطح استان تحصیل شده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه