English

قاری قرآن خبر داد:

رشد ۵۰ درصدی اعتبارات عمرانی راه و شهرسازی استان اصفهان در سال ۱۴۰۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۰ اعتبارات عمرانی این اداره کل نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۵۰ درصدی داشته است که تمام تلاش خود را برای جذب حداکثری آن به کار بسته‌ایم.

رشد ۵۰ درصدی اعتبارات عمرانی راه و شهرسازی استان اصفهان در سال 1400

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن در خصوص وضعیت اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در سال جاری مجموع اعتبارات این اداره‌کل نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش بیش از ۳۰ درصدی داشته است که این اعتبارات مربوط به اعتبارات استانی و ملی است. 

وی با اشاره به اینکه بخش اصلی اعتبارات راه و شهرسازی از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود اذعان داشت: با این حال اعتبارات استانی نیز کمک بزرگی در پیشبرد اهداف استان می‌کند.  که امسال با تلاش‌ها و پیگیری‌های بعمل آمده توانستیم به رشد بیش از ۳۰۰ درصدی سهم اعتبارات استانی، تملک دارائی‌های سرمایه‌ای برسیم. 

 این مقام مسئول اذعان داشت: در سال جاری برای اعتبار عمرانی این اداره‌کل در ردیف‌های استانی و ملی بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که این مبلغ نسبت به سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است. 

وی گفت: در میان انبوه مشکلاتی که طرح‌های عمرانی با آن رو به رو است، کمبود اعتبار و عدم تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده، همواره یکی از مشکلات عمده بشمار می آید. لذا در این خصوص تمام تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات و پیشگیری از عدم جذب این منابع مالی به کار بسته‌ایم. 

قاری‌قرآن ادامه داد: در سال های اخیر تقریبا توانستیم در جذب اعتبارات عمرانی  نسبت به پیش بینی‌های بودجه‌ای موفق عمل کنیم. 

 وی با بیان اینکه ۹ پروژه عمرانی حوزه راه و شهرسازی در سطح استان اصفهان در اولویت تامین اعتبار هستند گفت: این پروژه‌ها شامل تونل خوانسار به بوئین و میاندشت، باند دوم کاشان- ابوزیدآباد، تکمیل باند دوم محور اصفهان- چادگان، تکمیل باند دوم مبارکه- مجلسی- بروجن، کمربندی آران و بیدگل به آزادراه کاشان، محور مشجری به سه راهی چوپانان، باند دوم محور کاشان-برزک- ورکان، تکمیل باند دوم تیران- سامان، باند دوم دامنه- خوانسار- گلپایگان-خمین است. 

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ابراز امیدواری ‌کرد تا با تامین اعتبار به موقع بیش از ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال این پروژه‌ها با سرعت تکمیل و تقدیم مردم استان شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه