English

​فرمانده کل بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان خبر داد:

برگزاری پویش ملی خانه تکانی با همکاری ۱۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج بانوان

فرمانده کل بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان از برگزاری پویش ملی خانه تکانی با همکاری 1200 پایگاه مقاومت بسیج بانوان خبر داد.

برگزاری پویش ملی خانه تکانی با همکاری 1200 پایگاه مقاومت بسیج بانوان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمد شفیعی در نشست هم‌اندیشی آبفای استان اصفهان و سازمان بسیج ادارات گفت: استفاده از ظرفیت 1200 پایگاه بسیج بانوان در سطح استان به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر این پویش همراه با برگزاری مسابقات مختلف مورد توجه قرار می گیرد.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی الگوی مصرف بهینه آب گفت: با توجه به این‌که بسیج طیف وسیعی از جامعه را در بر می‌گیرد، بازنشر محتوای تولید شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج به ویژه در فضای مجازی تاثیرگذاری قابل توجهی دارد.

فرمانده کل بسیج ادارات و کارمندان استان اصفهان  گفت: متاسفانه در ایام منتهی به نوروز شاهد افزایش بی رویه مصرف به ویژه در حوزه خانگی هستیم و لازم است مصرف بهینه آب در این ایام  مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

مهرداد خورسندی، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان نیز در این نشست با بیان این‌که تابستان بسیار سختی را در تامین آب شرب پشت سر گذاشتیم گفت: امیدواریم بتوان با همکاری سازمان بسیج ادارات و بسبج بانوان، آموزش های لازم در خصوص صرفه جویی در مصرف آب به ویژه در روزهای پایانی سال و ایام خانه تکانی به شهروندان ارائه کرد.

گفتنی است؛ در این نشست همچنین زهره تشیعی، رئیس خانه فرهنگ آب خلاصه‌ای از اقدامات انجام شده توسط خانه فرهنگ آب را با محوریت فضای مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا تشریح کرد.

مهرداد خورسندی (1)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه