English

محمد پهلوان:

تعداد هزار بیمار کرونایی در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر روزانه ۲۳۳ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری می شوند و ۲۳۴ نفر از بیماران کرونایی بستری شده در بخش مراقبتهای ویژه می باشند.

تعداد هزار بیمار کرونایی در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مرکزی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: در حال حاضر ۹۹۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های خراسان رضوی اکنون به کمتر از هزار نفر رسیده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: تعداد کل بیماران بستری کرونایی در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی طی ۱۰ روز گذشته بالاتر از یک هزار نفر بود که با تداوم روند کاهشی بیماران، برای نخستین بار طی این مدت به زیر هزار نفر رسید.

وی همچنین اظهار کرد: در حال حاضر ۷۳۵ نفر از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های خراسان رضوی، در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که این دانشگاه علاوه بر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: ۲۳۴ نفر از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های خراسان رضوی، بد حال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان تحت درمان هستند.

پهلوان در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر روزانه ۲۳۳ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می شوند که روند بستری‌شدگان روزانه و تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی رو به کاهش است اما باید توجه داشت که این وضعیت شکننده و ناپایدار است و همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پوشش فراگیر واکسیناسیون مورد تأکید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه