English

ایوب توکلیان:

کاهش سیر صعودی کرونا در مشهد

جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: مردم باید هوشیار باشند چراکه ساده انگاری و بی توجهی به تکمیل واکسیناسیون می‌تواند پیک شدیدی را در ایام نوروز ایجاد کند.

کاهش سیر صعودی کرونا در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ایوب توکلیان جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از مردم درخواست می‌کنیم ضمن تکمیل واکسیناسیون ، پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند تا به طور مجدد با حجم بالایی از بیماران مواجه نشویم.

توکلیان در ادامه متذکر شد: سیرصعودی بیماران بستری و سرپایی کرونا در مشهد متوقف شده است، اما با توجه به عدم استقبال مردم از واکسیناسیون دز سوم و گذشتن زمان طولانی از دریافت دز دوم آن‌ها، اگر در ایام عید دستورات بهداشتی به خوبی رعایت نشود احتمال شروع پیک شدیدی در مشهد وجود دارد.

 جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین با اشاره به نگرانی در ایام عید و شیوع کرونا افزود: پیش بینی می‌شود تا چند هفته آینده به شرط رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم روند ابتلا کاهشی شود، اما نگرانی برای آغاز پیک بعدی در ایام نوروز وجود دارد.

وی تاکید کرد: مردم باید هوشیار باشند چراکه ساده انگاری و بی توجهی به تکمیل واکسیناسیون می‌تواند پیک شدیدی را در ایام نوروز ایجاد کند و خوشبختانه سیر صعودی آمار ابتلای کودکان به کووید نیز متوقف شده است، اما خانواده‌ها باید سریعا برای واکسیناسیون کودکان خود اقدام کنند.

 توکلیان همچنین در خاتمه این خبر با تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی  خاطرنشان کرد: در این پیک اکثر کودکانی که واکسینه نشده بودند نیاز به بستری پیدا کردند از همین رو باید والدین واکسیناسیون کودکان را به سرعت انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه