English

رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان:

واکسیناسیون، محور اصلی مبارزه با شیوع کرونا است

رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان بیان کرد: واکسیناسیون، محور اصلی مبارزه با شیوع بیماری کرونا است.

واکسیناسیون، محور اصلی مبارزه با شیوع کرونا است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، غفور راستین در مراسم افتتاح مرکز جامع واکسیناسیون در شمال شهر اصفهان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: تمام اقدامات ما از جمله افتتاح مراکز مختلف واکسیناسیون بر این اساس است که تلاش کنیم از مرگ یک نفر جلوگیری کنیم. چنانکه به لطف خداوند و با حمایت مسئولان امر همچون شهرداری و فرمانداری اصفهان، به این مقصود دست یافتیم.

وی افزود: از خداوند می خواهم این مرحله از  اپیدمی کووید ۱۹آخرین مرحله این بیماری باشد و پس از آن به سمت یک جامعه سالم پیش برویم.

راستین با بیان اینکه در مبارزه با شیوع کرونا واکسیناسیون محور اصلی است و نباید شهروندان از این امر غفلت ورزند، بیان داشت: امروز شهروندان در محدوده مرکز بهداشت شماره یک اصفهان بالغ بر ۸۶ درصد دز اول واکسن خود را زده‌اند، همچنین بیش از ۷۶ درصد آنها دز دوم و ۲۵ درصد دز سوم و یادآور را تزریق کرده اند.

وی گفت: باید تلاش کنیم در زمینه میزان تزریق واکسن به استانداردها برسیم که استاندارد آن تزریق جمعیت بالای ۸۰درصد است.

رئیس مرکز شماره یک بهداشت اصفهان رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی را مکمل واکسیناسیون دانست و تاکید کرد: باید این دو موضوع به جد پیگیری شود، چراکه امروز ۳۰ درصد از تخت‌های بیمارستان‌ها به بیمارانی اختصاص پیدا کرده که علایمی از کرونا دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه