English

در حاشیه افتتاح استراحتگاه کارکنان سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس؛

آرامستان بندرعباس از معدود آرمستان های غیر محصور کشور

رئیس سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: یکی از مشکلات اصلی محصور کردن سازمان آرامستان است و جز محدود آرامستان های موجود در کشور هستیم که محصور نشده است لذا در این زمینه نیازمند حمایت استاندار هرمزگان هستیم

آرامستان بندرعباس از معدود آرمستان های غیر محصور کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمیدرضا حیدری پوری رئیس سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: یکی از بحث های اصلی محصور کردن سازمان آرامستان است و جز محدود آرامستان های موجود در کشور هستیم که محصور نشده است لذا در این زمینه نیازمند حمایت استاندار هرمزگان هستیم تا شاهد اتفاقات بهتری در خصوص ارائه ی خدمات بهینه به شهروندان باشیم.

رحمت الله دهقانی معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس و مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس به همراه حمیدرضا حیدری پوری رئیس سازمان آرامستان شهرداری و جمعی از مدیران این سازمان، استراحتگاه کارکنان واحد خدمات امور متوفیان سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس را افتتاح و از فعالیت ها و پروژه های در دست اقدام این سازمان بازدید کردند.

حمیدرضا حیدری پوری رئیس سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: کارکنان سازمان آرامستان، جهادگران خاموشی هستند که در سخت ترین شرایط خط مقدم مقابله با بحران کرونا حضوری فعال داشته و دارند.

وی افزود: همسان سازی قبور در برخی قطعات همچون قطعه ی ۲۶ و ۱۷ از دغدغه ی شهروندان بود و سازمان آرامستان در راستای تسهیل در تردد شهروندان، کار همسطح سازی قبور در قطعه ی ۲۶ را به اتمام رسانده است و در قطعه ی ۱۷ نیز همسطح سازی تا دوماه آینده به اتمام می‌رسد.

حیدری پوری بیان کرد: ۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان از جمله همسطح سازی قبور، تعمیر و بازسازی غسالخانه ی آقایان، بهسازی فضای سبز بهشت زهرا و تجهیز و راه اندازی سردخانه با ظرفیت ۴۸ نفر از جمله طرح های در دست اقدام این سازمان می باشد.

وی ضمن تشکر از شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر و معاون خدمات شهری شهرداری گفت: اقدامات و فعالیت های انجام شده در راستای خدمات رسانی به شهروندان با همراهی شهردار بندرعباس و اعضای شورای شهر و معاون خدمات شهری و همکاران پرتلاش این سازمان صورت گرفته است.

رئیس سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: این سازمان تنها متعلق به شهرداری نیست بلکه متعلق به شهر بندرعباس است و عزم جدی برای ساماندهی وضعیت کنونی این سازمان ضروری است.

این مقام مسئول افزود: انتظار می رود که استاندار هرمزگان به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان بازدیدی اختصاصی از این مجموعه داشته و در راستای ساماندهی این سازمان را مورد حمایت خود قرار دهند.

حیدری پوری گفت:یکی از دغدغه های مهم ما سند آرامستان است که توقع داریم در این قضیه مدیر کل راه و شهرسازی استان به مجموعه ی آرامستان کمک کنند.

حیدری پوری در پایان نیز از مدیر کل دادگستری استان به واسطه ی همراهی بسیار خوب با مجموعه ی سازمان آرامستان در حوزه هایی که مربوط به این سازمان است تشکر کرد.

رحمت الله دهقانی در این مراسم بیان کرد: رضایت شهروندان از مهم ترین اهداف مد نظر مجموعه ی شهرداری است و سازمان آرامستان نیز با تمام توان خود در راستای خدمات رسانی بهینه و مناسب مردم تلاش می کند.

دهقانی تصریح کرد: مجموعه آرامستان در راستای آرامش خاطر و رضایت مندی شهروندان در زیارت اهل قبور، اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی را در دستور کار خود قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی