English

علی بهمن‌نژاد وعده داد؛

احداث خط انتقال آب غیر شرب به آرامستان بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از احداث خط انتقال آب غیر شرب به این بخش خبر داد.

احداث خط انتقال آب غیر شرب به آرامستان بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی بهمن‌نژاد رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در جمع خبرنگاران در خصوص احداث خط انتقال آب غیر شرب به آرامستان بندرعباس خبر داد و اذعان داشت: با راه‌اندازی این خط انتقال، برای ایجاد فضای سبز و تأمین نیازهای مردم جهت شستشوی قبور، از آب غیر شرب در آرامستان بندرعباس استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با این اقدام شاهد صرفه‌جویی قابل‌توجهی در مصرف آب شرب خواهیم بود، افزود: به‌منظور افزایش سرانه فضای سبز در آرامستان بندرعباس نیازمند استفاده از آب غیر شرب هستیم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: در تلاش هستیم با اقدامات لازم و توسعه فضای سبز آرامستان، شاهد تحولات خوبی در این بخش باشیم که در این خصوص از شهروندان تقاضا داریم با خدمتگزاران خود در آرامستان همکاری لازم را انجام دهند.

بهمن‌نژاد تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده از طریق واحد فضای سبز آرامستان، از کاشت گونه‌هایی مانند کنوکارپوس و غیره که باعث ضرر به این محیط می‌شود، خودداری شده و از گونه‌های بومی که با آب‌وهوای منطقه سازگاری دارد استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: اجرای تفاهم‌نامه انتقال آب غیر شرب میان آب منطقه‌ای هرمزگان و سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با تأمین ۲۰ هزار مترمکعب در حال انجام بوده و تا دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه