English

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

جنگ اوکراین ثابت کرد، ملت ها باید روی پای خود بایستند/ فداکاری خلبانان جنگنده تبریزی نشانه حیات انقلاب اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه در جنگ ترکیبی مقابل دشمن باید به سلاح تبیین مسلح شویم گفت: جنگ اوکراین بار دیگر ثابت کرد، ملت ها باید روی پای خود بایستند.

جنگ اوکراین ثابت کرد، ملت ها باید روی پای خود بایستند/ فداکاری خلبانان جنگنده تبریزی نشانه حیات انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در جلسه شورای فرماندهی سپاه عاشورا با اشاره به پیشرفت همه جانبه انقلاب اسلامی در طول حیات خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی با وجود فراز و نشیب، هیچ گاه توقف نداشته است، ما در طی این مسیر از گردنه های سخت عبور کردیم و این نشانه حقانیت حرکت انقلاب ماست.

وی در ادامه با بیان اینکه غیرت دینی عامل نجات کشور بوده، گفت: غیرت دینی عامل تبدیل تهدیدها به فرصت ها در بزنگاه های مختلف بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه نباید از نظام استکباری واهمه داشت، خاطر نشان کرد: در طول ۴۳ گذشته مردم ما به خوبی نشان دادند در قلّت می توانیم بر دشمن فائق آییم چرا که نصرت خداوند تبارک و تعالی با ماست و روز به روز در این مسیر به کثرت رسیده ایم.

وی با بیان اینکه نگاه امیدآفرین را باید سر لوحه قرار دهیم تاکید کرد: ما در یک جنگ نا برابر با نظام سلطه قرار داریم و توفقیاتمان را وقتی مرور میکنیم باید با نگاه امیدوارانه و رو به جلو حرکت کنیم.

حجت الاسلام سرایی با گلایه از برخی مجموعه ها نسبت به عملکردشان اظهار داشت: نخبگان و فعالان سیاسی باید با درک صحیح از شرایط کشور درست عمل کنند و نسبت به عملکردشان پاسخگو باشند، ما از برخی مجموعه های سیاسی و فعالان این حوزه بخاطر عدم درک صحیح مسائل گلایه داریم و معتقدیم باید منافع مردم بر منافع گروهی و سیاسی ارجح باشد. اتفاقاتی که در حوزه شهری افتاده خوشایند نبوده و باید از رفتارهای هیجانی و گروهی که به منافع مردم ضربه می زند پرهیز کرد.

وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی مقابل دشمن باید به سلاح تبیین مسلح شویم گفت: جنگ اوکراین بار دیگر ثابت کرد، ملت ها باید روی پای خود بایستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان با اشاره به حادثه تلخ سقوط جنگنده نیروی هوایی ارتش در تبریز و شهادت ایثار گونه دو خلبان شجاع خاطر نشان کرد: نفس مسیحایی امام راحل و رهبر معظم انقلاب جوانان را در راه ایثار چنان تربیت کرده که همین چند روز پیش دیدید آن دو خلبان شجاع چگونه برای حفظ جان مردم، خود را فدا کردند، اینها نشانه حیات انقلاب اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه