English

ضرورت تقویت ارتباطات هرمزگان و قطر

امام جمعه بندرلنگه با اشاره به استفاده از مصوبات و توافق نامه های امضا شده سفر ریاست محترم جمهوری به قطر، بر ضرورت تقویت ارتباطات هرمزگان و قطر تاکید کرد.

ضرورت تقویت ارتباطات هرمزگان و قطر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه بندرلنگه در نماز جمعه این هفته با اشاره به تفسیر آیه ۶  سوره صف عنوان کرد: این آیه مژده بعثت حضرت محمد(ص) بعد از حضرت عیسی را از زبان عیسی برای پیروانش را میدهد و در کتاب های آسمانی قبلی مکرر مژده بعثت پیامبر اسلام به پیروان عیسی و موسی داده شده است.

وی با بیان اینکه دین یک مجموعه کاملی است که دارای بخش های مختلفی هست گفت: هر پیامبر مسئول آوردن و اجرای بخشی از آن است و برهمین اساس هر پیامبری، پیامبر بعد خود را معرفی و تایید می کرد و از پیروان خود می خواست که از او پیروی نمایند.

امام جمعه بندرلنگه با اشاره به اینکه روز بعثت مهمترین روز و سرنوشت ساز ترین حادثه تاریخ در عالم بشریت  است عنوان کرد: این روز را مسلمانان عید می دانند و با برگزاری جشن و بازخوانی سیره حضرت رسول(ص) سعی در زنده کردن سیره آن پیامبر عظیم را دارند.

وی گفت: مذاکرات وین به روزهای حساس خود رسیده و غربی ها خصوصا رسانه های وابسته به جبهه سلطه با روایت سازی های جعلی و جهت ساز به دنبال انحراف افکار عمومی و شرطی کردن نتایج مذاکرات هستند تا با فشار روانی طرف ایرانی را مجبور به پذیرش برخی از زیاده خواهی های خود نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا با اشاره به اینکه ملت قهرمان و بصیر ایران پشت سر مذاکره کنندگان انقلاب خود هستند عنوان کرد: مرذم کشورمان از مذاکره کنندگان میخواهند ذره‌ای از حقوق حق مردم ایران کوتاه نیایند.

وی با اشاره به دستور رئیس محترم جمهور با تعیین روز شمار برای اجرای عقب نشینی دستگاه های دولتی و مکان های شخصی تا ۶۰ متری از حریم دریا و در قاطعیت اجراء اظهارداشت: اینگونه تصمیمات عدالت محور که همه در مقابل قانون یکسان دیده می شوند و اول از خود ادرات نهاد ها و دولت شروع می شود.

امام جمعه بندرلنگه عنوان کرد: با برخورد قاطعانه با گردن کلف قاطعانه باعث شادمانی مردم و ایجاد امید در دل‌ها می شود و استمرار نظارت و پیگیری تا حصول نتیجه کامل در این دستورات ضروری است.

وی با اشاره به اینکه کارهای اصلاحی بزرگ باید با همراهی همه قوا و مجموعه های نظام باشد افزود:  همانگونه که دولت و قوه قضائیه در این مسئله همکاری بسیاری خوبی داشته و دارند.

حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا با بیان اینکه مردم از دولت آیت الله رئیسی انتظار دارند در کارهای مهم همین گونه قاطع و انقلابی عمل نماید افزود: سفر موفق و هدفمند رئیس جمهور کشور به قطر با هدف تقویت روابط با همسایگان خصوصا در زمینه صادرات و تجارت و دستاوردهای خوب این سفر خبرخوبی بود.

وی عنوان کرد: استان های جنوبی به ویژه استان هرمزگان و بندرلنگه میتواند بیشترین تعاملات فرهنگی و اقتصادی را با کشور قطر مخصوصا در آستانه مسابقات جام جهانی فوتبال در آن کشور داشته باشد.

امام جمعه بندرلنگه اظهارداشت: امید است استاندار محترم و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی از فرصت سفر ریاست محترم جمهوری به قطر، مصوبات و توافق نامه های امضا شده نسب به بهره برداری از این توافقات حداکثر استفاده را برای گسترش تعاملات اقتصادی با قطر و رونق تجارت و اقتصادی بندرلنگه و استان هرمزگان اقدام کنند.

وی در پایان به حوادث اخیر اکران و روسیه اشاره و گفتند: ناآرامی در اکراین خبری نگران کننده است و آمریکا و متحدانش در ناتو عامل اصلی آن هستند که با گسترش ناتو به شرق دنبال تنش‌زایی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه