English

معاون بهداشت در کرمانشاه:

ایران جزء اولین کشورهای تولید کننده واکسن امیکرون/ تکیه وزارت بهداشت بر شایسته سالاری است

دکتر دارایی در مراسم تودیع و معارفه رئسای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ساخت واکسن تخصصی سویه امیکرون خبر داد و گفت: عملکرد وزارت بهداشت در کنترل موج ششم کرونا بسیار خوب بوده است.

ایران جزء اولین کشورهای تولید کننده واکسن امیکرون/ تکیه وزارت بهداشت بر شایسته سالاری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون وزیر بهداشت در سفر به استان کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کادر پزشکی و توانای استان کرمانشاه، ابراز داشت: حوزه درمان و آموزش پزشکی کرمانشاه همواره در یک بعد مستقل و رو به جلو به عنوان یکی از پایه های قوی حوزه پزشکی و درمانی کشور محسوب می شود.

دکتر دارایی با تاکید بر اینکه حوزه آموزش و  درمان کرمانشاه نه تنها بسیار در سطح استان فعالیت داشته بلکه در این جایگاه صادرات محور نیز بوده است، خاطرنشان ساخت: واقع امر این است که حوزه وزارت بهداشت با تکیه بر شایسته سالاری و تکیه بر توان مدیرانی از جنس کادر درمان و متخصص به کار سعی دارد، مردم در کمال آرامش بالاترین خدمات درمانی و پزشکی را دریافت کنند.

۸۵ درصد مردم کشور واکسینه شده اند

رییس سازمان غذا و داروی کشور در ادامه از عملکرد مثبت دانشگاه ها و دانشمندان در مسیر پیشرفت های درمانی و واکسیناسیون کرونا در سویه های مختلف سخن گفت و ابراز داشت: امروز در شرایطی هستیم که موج ششم کرونا در سطح کشور از قله گذشته و مسیر کاهشی تلفات ناشی از شیوع امیکرون را شاهد هستیم.
معاون وزیر بهداشت ادامه داد: در مسیر تبدیل به فرصت تهدید کرونا در کشور امروز وضعیت پوشش درمانی کشور در شرایط مطلوبی است.
دکتر دارایی ضمن تقدیر از خدمت دکتر مرادی رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، در خصوص چگونگی گزینش مدیریت جدید نیز اظهار داشت: دکتر قباد محمدی به عنوان یکی از نیروهای متخصص حوزه پزشکی استان به رغم جوان بودن از تجربه بالای مدیریتی برخوردارند و در طی این سالها در حوزه معاونت غذا و داروی استان نیز خدمات بسیار بالایی را ارایه داده اند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی