English

طی انعقاد یک تفاهم‌نامه:

پتروشیمی ایلام DMDS مورد نیاز پتروشیمی بندر امام را تامین می‌کند

با حضور عبدالعلی علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس ، رسول اشرف‌زاده مدیرعامل پترول، سیدغلامحسین گرشاسبی مشاور مدیرعامل پتروشیمی ایلام و رستمی مدیرعامل بندر امام تفاهم‌نامه تامین DMDS مورد نیاز پتروشیمی بندر امام از پتروشیمی ایلام منعقد شد.

پتروشیمی ایلام DMDS مورد نیاز پتروشیمی بندر امام را تامین می‌کند

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، سید غلامحسین گرشاسبی مشاور مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام به تولید این محصول در واحد گوگردزدایی شرکت پتروشیمی ایلام با تلاش متخصصان جوان اشاره کرد و گفت:نیاز صنعت پتروشیمی به «دی‌متیل دی‌سولفید» ۲هزار و پانصد تن در سال است که پتروشیمی ایلام قابلیت تولید این مقدار محصول در سال را دارا می‌باشد.

وی با بیان اینکه با تولید این محصول استراتژیک در پتروشیمی ایلام صنعت پتروشیمی کشور از واردات DMDS بی‌نیاز شد افزود:پیش از ایران تکنولوژی تولید این محصول در انحصار آمریکا و آلمان بود.

مشاور مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام ادامه داد:مطالعات تولید محصول راهبردی دی‌ام دی‌اس طی چهار ماه در سال ۹۹ آغاز شد و در ۹ ماه گذشته به تولید صنعتی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه کار بزرگ نیازمند همت بلند است و فعل خواستن توانستن است در نزد جوانان متخصص شرکت پتروشیمی ایلام با حمایت مدیرعامل محترم صرف شده است افز‌ود:به پاس گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای زمین فوتبال چوار این محصول با نام تجاری DMDS CHAVAR65 نام‌گذاری شد.

طی این تفاهم‌نامه پتروشیمی بندر امام ۲۸۰ تن «دی‌متیل دی‌سولفید» مورد نیاز این مجتمع را از پتروشیمی ایلام دریافت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه