English

معاون اجرایی رئیس جمهور:

آزاد راه تهران شمال پروژه ای با مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است

معاون اجرایی رئیس جمهور: گفت: اقتصاد دریا محور از مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است و این آزاد راه مسیر کوتاه تری به دریا می انجامد و کاهش صرفه جویی در وقت و هزینه ها است.

آزاد راه تهران شمال پروژه ای با مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندان، سید صولت مرتضوی در بازدید از قطعه 2 آزاد راه تهران شمال که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد مستضعفان انجام شد، اظهار داشت: اقتصاد دریا محور از مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است و این آزاد راه مسیر کوتاه تری به دریا می انجامد و کاهش صرفه جویی در وقت و هزینه ها است.

وی ادامه داد: هزینه هایی که بابت این پروژه انجام‌ می شود با توجه به آورده هایی که در طول مدت دارد همه را مستهلک می کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان داشت: یکی دیگر از شاخصه های مهم پروژه آزاد راه تهران شمال شاهکار مهندسی است که انجام شده و همه دیدیم چه قدر فنی و مهندسی سازه ها احداث شده و نشان توانمندی و اقتدار مهندسین ایرانی بوده است.

وی گفت: در دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم و مهندس ایرانی با سازه های عظیمی که در این‌ پروژه ساختند نشان دادند می توانند این تجربه را در سایر کشورها ارائه دهند.

مرتضوی در مورد صدور مجوز و فعالیت معدن در محدود منطقه 4 آزاد راه تهران شمال که از سوی وزارت صمت صادر شد و خطراتی می‌تواند برای این قطعه از آزاد راه داشته باشد، گفت: حتماً باید بدانیم دولت مدافع حقوق ملت است و هر جا صحبت می‌شود آقای رئیس جمهور تأکید دارد تصمیم به نفع مردم باشد و در این‌ موضوع نیز قطعاً نفع و منافع مردم و حفظ بیت المال دیده می شود و آقای خادمی از وزارت راه و شهرسازی و شرکت آزاد راه باید پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه