English

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی:

انتقاد از قطعی گاز برخی واحدهای صنعتی در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از قطع گاز طبیعی برخی صنایع استان انتقاد کرد.

انتقاد از قطعی گاز برخی واحدهای صنعتی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت گاز استان و در جمع صاحبان صنایع اظهار داشت: متاسفانه قطعی گاز صنایع، تولید و وضعیت فضای کسب و کار را با مشکل مواجه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه قطع گاز و دیگر خدمات واحد صنعتی به دلیل بدهی قابل قبول نیست؛ اظهار داشت: بعد از گذشت چند ماه از سال، وضعیت واحد تولیدی و آیین نامه های مرتبط با انرژی مصرفی شفاف نیست.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: هر برنامه و اقدامی باید به نفع تولید ختم شود و بر این اساس در پیگیری موضوعات مرتبط با تولید با هیچ نهاد و ارگانی تعارف نداریم.

وی با بیان اینکه هیچ مقامی به اندازه صاحبان صنایع و تولیدکنندگان درگیر مشکلات تولید نیست تصریح کرد: در هر اقدام و تصمیمی باید نظر تولید را دریابیم.

پرنیان با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال گفت: ایجاد محیط شفاف و بدون دوگانگی در تصمیم گیری ها برای تولید لازم بوده و این یکی از ارکان مهم پشتیبانی از تولید است.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره سهم 25 درصدی تولیدات صنایع فولاد در آذربایجان شرقی اضافه کرد: این مهم، بیانگر تاثیرپذیری تصمیمات ملی و منطقه ای در صنایع مهم استان است.

توحیدی مدیرعامل شرکت گاز استان هم گفت: بخش عمده ای از بدهی مصرفی گاز بهای صنایع تقسیط می‌شود.

وی ادامه داد: کاهش میزان مصرف گاز شامل برخی صنایع بوده و تنها ۴۱ واحد تولیدی استان را در برمیگیرد.

پیشتر مدیربهره برداری شرکت گاز استان هم گفته بود: امسال در بخش گازرسانی به صنایع عمده فراتر از تعهدات این شرکت، عقد قرارداد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه