English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خبر داد:

پرداخت ۲۸ میلیارد و ۴۹۹ میلیون تومان تسهیلات برای فرصت شغلی مددجویان کمیته امداد در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از پرداخت ۲۸ میلیارد و ۴۹۹ میلیون تومان تسهیلات برای فرصت شغلی مددجویان کمیته امداد در اصفهان خبر داد.

پرداخت ۲۸ میلیارد و ۴۹۹ میلیون تومان تسهیلات برای فرصت شغلی مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع پرداخت تسهیلات و اجرای طرح های خودکفایی را از مسیرهای اشتغال زایی برای مددجویان مطرح کرد و بیان داشت: در این مدت برای ۵۵۷ فرزندان ذکور، ۴۸ نفر از همسران بیکار نوعروسان امداد و ۱۳ نفر از زنان سرپرست خانوار با هدایت شغلی و طرح های راهبری، با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۴۹۹ میلیون تومان فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی گفت: اشتغال و ازدواج جوانان دو کفه یک ترازو هستند که با فراهم سازی بستر اشتغال می توان به ایجاد زندگی مشترک و تحکیم بنیان خانواده در میان مددجویان رسید.

زارع با بیان اینکه ارائه خدمات اشتغال به فرزندان در سن ازدواج، برای تشکیل و تحکیم خانواده موثر است، ادامه داد: کمیته امداد استان در سال جاری تاکنون برای ۶۱۸ نفر از پسران مددجو، همسران فاقد شغل نوعروسان تحت حمایت و زنان سرپرست خانوار با انجام مشاوره شغلی، آموزش های مهارتی، کارآفرینی و کسب و کار، فرصت شغلی ایجاد کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: تسهیل ضمانت وام پرداختی برای اشتغال زوجین از طریق تعاملات انجام شده با شعب بانک ها، همچنین پیش بینی بسته های تشویقی ویژه برای اشتغال زوجین در مناطق محروم، زمینه ساز ترغیب جوانان تحت پوشش برای ازدواج، تشکیل و تحکیم خانواده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه