English

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد:

جلوداری حضرت علی (ع) الگویی برای امروز ما است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: حضرت علی (ع) در حل مشکلات و سختی‌ها جلودار بودند و این درسی برای امروز ما است.

جلوداری حضرت علی (ع) الگویی برای امروز ما است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در مراسم روز پدر و تقدیر از پدران شهدا در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، گفت: عظمت حضرت علی (ع) به گونه‌ای است که حتی دشمنان حضرت علی (ع) نیز به عظمت ایشان اعتراف کرده‌اند و نتوانسته‌اند این عظمت را انکار کنند.

وی ادامه داد: امروز هر کس وارد دریای معرفت اهل بیت (ع) و حضرت علی (ع) شود راهی جز عشق ورزیدن به ایشان ندارد نیز روی کره زمین کسی نیست که بدگویی اهل بیت (ع) باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: حضرت علی (ع) در حل سختی‌ها همواره پیشگام بودند و برای اطاعت از خدا و اخلاص حاضر می‌شد، سختی و‌ گرسنگی را تحمل کند ولی حاضر می‌شدند از سهم خود به دیگران دهند.

وی خاطر نشان کرد: حضرت علی (ع) در اجرای عدالت به درخواست برادر خود در خصوص برای گرفتن مالی بیش از حق خودش از بیت‌المال، عذاب آخرت را گوشزد می کنند یا در برابر کسی که قصد داشت به ایشان رشوه دهد، می‌فرمایند اگر همه دنیا را به من دهند تا پوسته جویی را از موری بگیرم حاضر به این کار نمی‌شوم.

امام جمعه اصفهان به سبک زندگی زاهدانه حضرت علی (ع) اشاره کرد و اظهار کرد: ایشان در خوراک و پوشاک به کمترین‌ها اکتفا می‌کردند و همواره عاشق و‌ آماده شهادت بودند.

گفتنی است؛ در این مراسم از آیت الله طباطبایی نژاد و جمعی از پاسدارانی که فرزندانشان شهید شده بودند تکریم شد.

امام جمعه اصفهان 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه