English

مالک رحمتی:

افتتاح مجتمع نمایشگاهی و تحقیقاتی گل و گیاه رضوی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: مجتمع نمایشگاهی و تحقیقاتی گل و گیاه رضوی با مساحت ۲۹ هزار مترمربع و هزینه ۲۸۰ میلیارد ریال به این منظور در مشهد گشایش یافته است.

افتتاح مجتمع نمایشگاهی و تحقیقاتی گل و گیاه رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در افتتاح مجتمع نمایشگاهی و تحقیقاتی گل و گیاه رضوی عنوان کرد: رویکرد ما در این اقدام سودآوری نیست ما وظیفه خود می‌دانیم کارهای الگویی در آستان قدس رضوی انجام دهیم.

رحمتی در ادامه این سخنان اظهار کرد: افتتاح این نمایشگاه کار ماندگار، بزرگ و قابل تقدیر است که در آن به افزایش فضای سبز و روح و روان مردم توجه شده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی همچنین افزود: مجتمع نمایشگاهی و تحقیقاتی گل و گیاه رضوی با مساحت ۲۹ هزار مترمربع و هزینه ۲۸۰ میلیارد ریال به این منظور در مشهد گشایش یافته است.

وی در ادامه متذکر شد: در مجموعه آستان قدس رضوی به اندازه کافی زمین داریم و خیران نیک اندیش از روزگاران قدیم زمینهای بسیار وقف این آستان کرده‌اند و با توجه به کمبود آب نیازمند مدیریت هوشمندانه منابع موجود هستیم.

رحمتی در خاتمه خاطرنشان کرد: در عرصه کشاورزی، تکنولوژی و نیروی انسانی مسلط به علم روز را نیز در اختیار داریم لذا باید به افزایش بهره وری توجه کنیم و در زمینه بذر هم وارد شویم.

محمد هاشم‌زاده مدیر موسسه بذر و نهال رضوی نیز در این مراسم گفت: برای توسعه فعالیت بذر و نهال این موسسه در سایر شهرستانها و استان ها برنامه ریزی کرده ایم و آبیاری قطره‌ای همه مزارع غلات رضوی و انعقاد تفاهمنامه با مرکز ذخایر ژنتیک کشور در خصوص تولید بذر هیبرید فلفل و خیار را از جمله اقدامات این موسسه ذکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی