English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران:

استفاده از ظرفیت خیرین و صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه آبرسانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین آبرسان و صندوق توسعه ملی گفت: برای آبرسانی به 70 روستای استان از ظرفیت فرد خیری استفاده شده است.

استفاده از ظرفیت خیرین و صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه آبرسانی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بهزاد برارزاده در نشست هم اندیشی مهندسین عمران و معماری ادارات کل استان مازندران با اشاره به شرایط سخت سالجاری اظهار داشت: علیرغم مشکلات مقطعی قطع برق و در پی آن افت فشار آب، کاهش منابع تأمین به دلیل کمبود بارشها، نزولات جوی و خشکسالی های پیاپی و نیز هجمه مسافران و گردشگران به استان، امسال را با کمترین تنش پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: با شناسایی شهرها و روستاهایی که با کمبود آب مواجه هستند کتابچه ای تحت عنوان تنش آبی در راستای گذر از کمبود آب با ارائه راهکارها و برنامه های عملیاتی در سال آینده تدوین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین آبرسان و صندوق توسعه ملی گفت: برای آبرسانی به 70 روستای استان از ظرفیت فرد خیری استفاده شده است اما برای اجرای این طرحها نیازمند همکاری سپاه و بسیج هستیم و امیدواریم ترتیبی اتخاذ شود تا در کارگروه عمران سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه، شرکت آب و فاضلاب استان هم حضور داشته باشد.

قائم مقام مؤسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج کشور نیز طی سخنانی از تخصیص 80 میلیون تومان اعتبار به هر استانی در طرح عمران روستا طبق توافق صورت گرفته بین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور و مؤسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج خبر داد و افزود: لیست 70 روستا توسط شرکت آب و فاضلاب مازندران به فرمانده سپاه کربلا ارائه شود تا مؤسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج نیز در عملیات اجرایی و تأمین ماشین آلات کمک کند.

در ادامه سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات استان مازندران تعامل و هم افزایی را باعث خدمات رسانی بهتر و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده دانست و تصریح کرد: در راستای حل مشکلات نیازمند مشارکت با بسیج مهندسین هستیم و در این برهه اقدامات میدانی که ما را به سمت پیشرفت و ترقی هدایت کند، بسیار مهم و تأثیرگذار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه