English

سرهنگ حسین میش‌مست:

بارش برف و باران در جاده های خراسان رضوی

رییس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: : اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی پیش از این از ورود سامانه‌ای ناپایدار به این استان خبر داده بود که از عصر جمعه وارد شده است.

بارش برف و باران در جاده های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش‌مست رییس پلیس راه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در حال حاضر گردنه تیوان، در مسیر درگز بارش برف دارد و در جاده‌های جنوبی استان از جمله مسیر کاشمر، بردسکن، گناباد، خواف، سرخس و فریمان نیز بارش باران گزارش شده است.

سرهنگ میش مست در ادامه افزود: اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی پیش از این از ورود سامانه‌ای ناپایدار به این استان خبر داده بود که از عصر جمعه وارد شده و باعث بارش برف و باران ، وزش باد شدید و کاهش محسوس دمای هوای استان در روز شنبه می‌شود که این کاهش هشت تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا تا پنجشنبه آینده ماندگار خواهد بود.

رییس پلیس راه خراسان رضوی همچنین متذکر شد: گردنه؛ مزداوند در مسیر سرخس و گردنه؛ ابرش در مسیر باغچه نیز دچار مه گرفتگی و محدودیت دید است؛ در مسیر مشهد- چناران و آزادراه شهید شوشتری هم ترافیک پرحجم است.

سرهنگ میش‌مست در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: در ٢۴ ساعت گذشته ١١ فقره تصادف جرحی با ١٢ مصدوم و چهار فقره تصادف خسارتی در جاده‌های خراسان رضوی رخ داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه