English

بارش برف و باران، رگبار و وزش باد شدید در بیشتر نقاط کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران و رگبار و وزش باد شدید در کشور خبر داد.

بارش برف و باران، رگبار و وزش باد شدید در بیشتر نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان درباره وضعیت جوی امروز اظهارکرد: امروز (۲۳ بهمن‌ماه) در مناطقی از غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز جنوب، شرق و جنوب شرق بارش باران و برف و وزش باد و در دامنه‌های جنوبی البرز خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و در مناطق جنوبی، رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود.

وی افزود: یکشنبه (۲۴ بهمن‌ماه) گستره بارش در جنوب شرق و شرق کشور در استان‌های فارس، کرمان، هرمزگان، برخی نقاط سیستان و بلوچستان، برخی نقاط یزد و خراسان جنوبی است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: با تقویت جریانات شمالی روی دریای خزر در سواحل شمالی و برخی نقاط اردبیل بارش رخ می‌دهد و از روز دوشنبه(۲۵ بهمن‌ماه) تا چهارشنبه (۲۷ بهمن‌ماه) گذر متناوب امواج از نوار شمالی کشور سبب می‌شود که طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه) در غرب سواحل دریای خزر، شرق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و برف و چهارشنبه (۲۷ بهمن‌ماه) در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و وزش باد رخ دهد.

وی افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه) در نیمه شرقی و جنوب کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان شنبه (۲۳ بهمن‌ماه) نیمه غربی خلیج فارس، یکشنبه (۲۴ بهمن‌ماه) خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و دریای خزر نیز یکشنبه و دوشنبه (۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه) مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ بهمن ماه) کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و برای روز دوشنبه (۲۵ بهمن ماه) نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ بهمن ماه) بندرعباس با دمای ۲۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۷- و ۶- سانتی‌گراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه