English

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان

دمای هوا به هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر کاهش می یابد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان، اظهار کرد: آسمان استان در روزهای آینده صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود اما از دمای هوا کاسته و پیش بینی می‌شود دمای هوا به هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر کاهش یابد.

دمای هوا به هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر کاهش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، روح اله زاهدی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان، اظهار کرد: آسمان استان در روزهای آینده صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود اما از دمای هوا کاسته و پیش بینی می‌شود دمای هوا به هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر کاهش یابد.

وی افزود: سامانه بارشی فعلی در حال خروج از استان بوده و تا عصر امروز در قسمت‌های شمالی بارش‌های پراکنده خواهیم داشت اما این سامانه تا ساعاتی دیگر از آسمان قسمت‌های جنوبی استان خارج می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: سامانه بارشی تا ظهر امروز ۲۳ بهمن ماه از آسمان استان خارج می‌شود و در روزهای آینده آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود و دمای هوا از فردا ۲۴ بهمن ماه کاسته می‌شود.

زاهدی با بیان اینکه هیچ سامانه بارشی تا پایان هفته پیش بینی نمی‌شود، گفت: تا اواخر هفته آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود و در مورد پیش بینی زمان ورود سامانه بعدی هیچ قضاوت و پیش‌بینی درستی نمی‌توان داشت.

این کارشناس به میزان بارش‌های آخرین سامانه در همدان اشاره کرد و گفت: میزان بارش در همدان ۱۵ میلی‌متر، نهاوند ۱۹ میلی‌متر، تویسرکان هفت میلی‌متر، ملایر ۲.۲ دهم میلی‌متر، رزن ۱۲ میلیمتر، اسدآباد ۱۲ میلی‌متر، فامنین ۴ میلی‌متر، کبودراهنگ ۹ میلی‌مترو قروه درگزین ۱۴ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه