English

سید حامد عاملی:

۲۲ بهمن روز اثبات همبستگی ملت ایران به دنیا است

استاندار اردبیل گفت: ۲۲ بهمن روز اثبات همبستگی ملت ایران به دنیا و عهد و میثاق با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است.

۲۲ بهمن روز اثبات همبستگی ملت ایران به دنیا است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در حاشیه حضور در راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن در اردبیل گفت: ملت ایران هیچگاه از پایبندی به نظام اسلامی که با ایثارگری و مجاهدت شهدا و جانبازان به دست آمده دست برنخواهند داشت.

وی افزود: مردم ایران در طلیعه ۴۴ امین بهار انقلاب اسلامی با استفاده از تجارب علمی ، فرهنگی ، سیاسی گذشته عزم خود را  برای سربلندی و پیشرفت کشور جزم کرده و استوارتر از گذشته حرکت می کنند.

به گفته استاندار اردبیل، در طول سال های گذشته با وجود تلاش های دشمنان از جمله تحریم های اقتصادی،  ملت ما همواره متعهد و مفتخر به ارزش های انقلاب بوده اند و با اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات و استقلال کشور در سایه نظام اسلامی تلاش کرده اند.

عاملی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب ، انتقال آرمان ها و گفتمان های انقلاب به نسل جدید را ضروری دانست و گفت: جوانان با اتکا به ارزش های انقلاب و استفاده از شیوه های نوین مدیریتی ، باید کشور را در همه عرصه های علمی ، اقتصادی و صنعتی بیش از پیش ارتقا دهند.

وی برگزاری آیین های گرامیداشت در سالروز پیروزی انقلاب را ، یادآوری ایثارگری ها و تلاش های انقلابی مردم دانست که با همدلی و اتحاد توانستند خود را از زیر ظلم و فشار طاغوت و استعمار برهانند.

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر ملت در سایه استقلال و وحدت، با پایبندی به عهد و پیمان خود در راستای سربلندی کشور و نظام اسلامی   حرکت کرده و در این مسیر از هیچ تهدید و تحریمی ابایی ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه