English

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

ترور نیروهای انقلابی باعث بیداری بیش از پیش مردم می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ضمن محکوم کردن حمله تکفیری ها به مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: در طول انقلاب اسلامی همواره دشمنان نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران با طراحی حملات تروریستی سعی کردند که نیروهای انقلابی را هدف قرار دهند در صورتی که همه ملت ایران انقلابی هستند و دشمنان در این امر ناکام خواهند ماند.

ترور نیروهای انقلابی باعث بیداری بیش از پیش مردم می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی اظهار داشت: ترور در فرهنگ اسلامی جایی ندارداز پیامبر نقل شده است که فرمودند: ان الایمان قید الفتک فلایفتک مومن؛ ایمان و اسلام فتک و ترور را در بند کشیده است و اجازه نمی دهد، پس مومن اقدام به ترور و فتک نمی کند.

وی ادامه داد: آیا کسانی که به نام آسمان مردمان را ترور می کنند و با بمب های دست ساز و مواد شیمیایی کشنده دست به قتل و جنایت می زنند، مردان شیطان نیستند؟ این مدعیان لشکر آسمان و خدا در حقیقت جز لشکر شیطان و هوای نفس نیستند که در راه شیطان گام بر می دارند و نسل بشر را به نیستی و نابودی تهدید می کنند، چنان که شیطان در هنگامه رانده شدن از پیشگاه خداوند وعده داده بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان شد: در حال حاضر یکی از عوامل مهم فتنه گری در منطقه جریان سلفی تکفیری است که در لباس دفاع از سنت، عملا در مسیر منافع غربیان گام برمی دارند.

وی افزود:  این افراد در راستای سیاست های خصمانه و زد بشری صهیونیست ها و غربیان در جهت از بین بردن اسلام حرکت می کنند و اوج این حرکت ها پس از پیروزی شکوهمند انقلاب  اسلامی ایران آغاز شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همواره یکی از اهداف این مزدوران ترور شخصیت های انقلابی بوده است که خدا را شکر با ایستادگی ملت ایران و همچنین وجود روحیه انقلابی و بصیرتی که در بین مردم ایران وجود دارد دشمنان ایران در این راه ناکام مانده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی