English

هدف اصلی تروریست ها صحن مجلس و نمایندگان بود/ طراح اصلی این توطئه آمریکای جنایتکار است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی تروریست ها ورود به صحن مجلس و هدف قرار دادن نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود اما با هوشیاری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدام بهنگام، با درب های بسته ورود مواجه شدند.

هدف اصلی تروریست ها صحن مجلس و نمایندگان بود/ طراح اصلی این توطئه آمریکای جنایتکار است

به گزارش خبرگزاری موج، علاء‌الدین بروجردی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران،گفت: هدف تروریست ‌ها صحن مجلس و نمایندگان شما ملت بزرگ ایران بوده اما با هوشیاری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدام بهنگام در بستن درب های ورودی، آن‌ها به ساختمان مراجعات مردمی حمله کردند.
بروجردی افزود: تروریست ها مردم بی‌گناهی که برای حل مشکلاتشان به مجلس آمده بودند را به رگبار بستند که تعدادی در این واقعه تروریستی شهادت رسیدند، همچنین تعدادی از کارکنان زحمتکش مجلس نیز در این حادثه شهید شدند.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: ما تردیدی نداریم که طراح اصلی این توطئه ها آمریکای جنایتکار است، آمریکا از اینکه در مصاف هسته‌ای با جمهوری اسلامی ایران شکست خورده و امروز از صفر تا صد این دانش در اختیار جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران قرار گرفته، عصبانی است.
وی اضافه کرد: ما به دلیل اعتقادمان و فتوای مقام معظم رهبری متعهد هستیم که این دانش در کشورمان کاربرد نظامی نداشته باشد.
بروجردی گفت: آمریکا از اینکه ما تنها کشوری هستیم که هیچ گونه مشروعیتی برای رژیم غاصب صهیونیستی قائل نیستیم و معتقدیم همه سرزمین های اشغالی باید آزاد شود، از دست ما و ملت ایران عصبانی است.
بروجردی افزود: آمریکا از اینکه ما برخلاف دوران جنگ تحمیلی که حتی یک موشک برای دفاع از کشور نداشتیم، امروز با همت فرزندان دلاور ملت جزو چند کشور قدرتمند سازنده موشک هستیم، عصبانی است و توطئه می‌کند، آمریکا از اینکه ما توطئه های شوم آن‌ها در عراق و سوریه را خنثی می‌کنیم و نیروهای مستشاری ما به دعوت دولت های این دو کشور در آنجا حضور دارند و توطئه های آمریکا را نقش بر آب می‌کنند عصبانی است.
وی ادامه داد: ‌آمریکا از اینکه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه ای با صراحت و شجاعت اعلام فرمودند ما به هر کشور و گروهی که علیه رژیم صهیونیستی بجنگد کمک کرده و سلاح می دهیم،عصبانی است و ما در پاسخ به آمریکا می گوییم که آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
بروجردی با تاکید بر اینکه‌ اینگونه حرکت های بچگانه و حقیر شجاعت نیست، گفت: اینکه شما دربرابر مردم بی دفاع و بی سلاح مسلسل به دست بگیرید و به آن‌ها حمله کنید هیچ گونه تاثیری در اراده پولادین ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد گذاشت و ما به فضل الهی این راه نورانی را با صلابت و اقتدار ادامه خواهیم داد.
وی درباره علت حضور طولانی مدت تروریست ها در ساختمان مراجعات مردمی مجلس شورای اسلامی، افزود:‌ دلیلش حفظ جان ده ها کارمندی بود که در اتاق ها حضور داشتند. باید به دقت عمل می شد به همین دلیل قدری زمان برد اما به فضل الهی هر سه تروریست به درک واصل شدند و این پیام ملت ما و شما نمازگزاران عزیز به آمریکا است که آمریکا بداند ملت بزرگ ایران با این حرکت های کودکانه مسیر الهی و نورانی خود را به هیچ وجه تغییر نخواهد داد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما به فضل الهی این مسیر را ادامه خواهیم داد، حضور ما در خارج از مرزها نشان از اقتدار ماست، ولایت ما و این نظام منحصر به فرد در جهان اسلام و اقتدار این ملت همه نشاندهنده موفقیت های این ملت بزرگ است.
بروجردی ضمن تسلیت به خانواده های شهدای حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران،گفت:‌ بدون شک شهدای ما میهمان سفره گسترده ضیافت الهی در این ماه مبارک رمضان هستند.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی