English

مالک رحمتی:

ادامه مسیر انقلاب اسلامی، بدون حضور ملت قابل تصور نیست

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌ها در دنیا است و علی‌رغم برخی کمبودها و مشکلاتی که در جامعه حاکم است، اما این مردم ایران هستند که همیشه پای ثابت این انقلاب بوده‌اند.

ادامه مسیر انقلاب اسلامی، بدون حضور ملت قابل تصور نیست

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در سخنانی عنوان کرد: حضور پرشور مردم در این حماسه ملی، نشان‌دهنده اتحاد و انسجام ملی است.

رحمتی این سخنان را در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن که صبح امروز با حضور مسئولان و مردم ولایی شهر مشهد به صورت خودرویی برگزار شد اظهار کرد و افزود: در طلیعه چهل و سومین بهار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، ملت انقلابی و استکبارستیز ایران اسلامی با حضور خود در این حماسه بزرگ ضمن تجدید میثاق با ارزش‌ها و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی با ولی فقیه و مقتدای عظیم‌الشان انقلاب اسلامی نیز تجدید بیعتی کردند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: ادامه مسیر انقلاب اسلامی، بدون حضور ملت قدرشناس ایران اسلامی قابل تصور نیست و علی‌رغم برخی کمبودها و مشکلاتی که در جامعه حاکم است، اما این مردم ایران هستند که همیشه پای ثابت این انقلاب بوده‌اند و حماسه‌های بزرگ آفریده‌اند.

وی متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌ها در دنیا برشمرده می شود و ما هر روز جلوه‌های زیبایی از این حضور را شاهد هستیم و امروز ملت ایران با حضور خود در این جشن پیروزی، علاقه خود را به انقلاب و نظام اسلامی نشان دادند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی یادآور شد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی و ابتکاری که در حضور مردم به صورت خانوادگی و خودرویی در این جشن بزرگ صورت گرفت، خوشبختانه برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

رحمتی در خاتمه خاطرنشان کرد: این حضور با معنا و پرشور مردم با بصیرت و انقلابی، مسئولیت را بر دوش مدیران سنگین‌تر می‌کند که انشالله با تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان کشور، خدمتگزار صادقی برای مردم با ایمان و متعهد این کشور باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه