English

رئیس پلیس راه مازندران:

جاده‌های کوهستانی مازندران برفی و لغزنده است

رئیس پلیس راه مازندران: جاده‌های کوهستانی و برف گیر استان هم اکنون برفی و لغزنده است.

جاده‌های کوهستانی مازندران برفی و لغزنده است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ یداله جهانتاب اظهار داشت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، چالوس، هراز، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی با بیان اینکه بارش باران و برف از دیشب در محور‌های کوهستانی استان آغاز شد، ادامه داد: هم اکنون جاده کندوان محدوده سیاه بیشه و ولی آباد، جاده هراز محدوده لاریجان و امامزاده هاشم، جاده سوادکوه محدوده گدوک و جاده ساری - کیاسر، ارتفاعات کیاسر بارش خفیف برف را داریم و سطح این مسیر‌ها لغزنده است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان خواست برای تردد در محور‌های کوهستانی حتماً تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند و از عجله و شتاب بی مورد بپرهیزند.

وی افزود: رانندگان از توقف در معابر کوهستانی پرهیز کنند چرا که احتمال سقوط بهمن، ریزش سنگ و رانش کوه در این محور‌ها وجود دارد و بنابراین افراد از سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های کوهستانی پرهیز کنند.

گفتنی است؛ مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه