English

برگزاری جشنواره فیلم فجر با روشن شدن چراغ سینما شهر آفتاب

مدیر پردیس سینمایی شهر آفتاب قم گفت: برگزاری جشنواره فیلم فجر باعث شد عده زیادی از هنرمندان و دوست داران سینما پس از مدتها به شهرآفتاب بیایند و چراغ این سینمای باسابقه قم بار دیگر روشن شود.

برگزاری جشنواره فیلم فجر با روشن شدن چراغ سینما شهر آفتاب

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمد برقعی در حاشیه برگزاری نهمین جشنواره استانی فیلم فجر در پردیس سینمایی شهر آفتاب، با اشاره به اینکه این سینما در ایام کرونا تعطیل شده بود، اظهار کرد: برگزاری جشنواره فیلم فجر باعث شد عده زیادی از هنرمندان و دوست داران سینما پس از مدتها به شهرآفتاب بیایند و چراغ این سینمای باسابقه قم بار دیگر روشن شود. 

وی ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از فیلم های جشنواره فجر شده و تقریبا در تمام فیلم ها ظرفیت سالن تکمیل شده است.

مدیر پردیس سینمایی شهر آفتاب با اشاره به اینکه تمام شیوه نامه های بهداشتی از جمله زدن ماسک و فاصله گذاری فیزیکی در این سینما رعایت می شود، گفت: سعی کردیم فضایی آرام و بدون دغدغه برای علاقه مندان به سینما در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر فراهم کنیم. 

برقعی خاطرنشان کرد: پس از بازسازی سینما شهر آفتاب سالن های دو و سه نیز راه اندازی شد و و ظرفیت این سینما بدون در نظر گرفتن محدودیت های کرونایی و در ایام عادی در سالن یک 375 نفر و سالن های دو و سه با ظرفیت 75 نفر میزبان اهالی سینما خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه