English

در جلسه با فرماندار جدید شهرستان اشکذر مطرح شد:

نهادینه کردن رسالت‌های هلال احمر در جامعه، بر پایه آموزش‌های صحیح

بمناسبت دهه مبارک فجر رئیس و تعدادی از پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر با سرپرست فرمانداری این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

نهادینه کردن رسالت‌های هلال احمر در جامعه، بر پایه آموزش‌های صحیح

به گزارش خبرگزاری موج یزد، ردایی سرپرست فرمانداری اشکذر ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتها، خدمات و حرکات جهادی هلال احمر با تکیه بر توان نیروهای داوطلب آموزش دیده،  اثر پذیری آموزش‌های عمومی هلال احمر  در پذیرش نقش داوطلبی و مفید بودن در مدیریت حوادث را بسیار مهم دانستند.

وی در سخنانی، افزایش دوره های آموزشی،  تدوین برنامه های محله محور و واسپاری امور امدادی به داوطلبان محلی، تجمیع توانمندی‌های عمومی، تقویت روحیه بشر دوستی و حضور با اقتدار در حوزه عملیات‌های امداد و نجات را از  مهمترین شاخصهای موفقیت این نهاد برشمردند.

ردایی همچنین بر گسترش طرح های  آموزشی، امدادی با هدف کاهش حوادث و تحقق فاز پیشگیری از بحرانها در شهرستان تأکید داشتند.

در ابتدای مراسم، سید کاظم بزاززاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر ضمن تبریک انتصاب جناب مهندس ردایی بعنوان فرماندار شهرستان اشکذر   گزارشی از مجموعه خدمات ارائه شده در یکسال اخیر هلال احمر در حوزه های آموزشی، امدادی و عملیاتی، درمان و توانبخشی، خیری و داوطلبانه، خانه های هلال ارائه دادند.

وی همچنین  چندین طرح پیشنهادی خصوصا در حوزه امداد و نجات و آموزش مطرح که مورد استقبال فرماندار قرار گرفته و قول پیگیری و همکاری لازم داده شد.

بزاز زاده گفت: احداث و طراحی پارک موضوعی امداد و نجات در شهرستان، پیگیری و همکاری در احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای، استفاده از ظرفیت مکانی شهرستان در ایجاد مرکز جامع آموزش امدادی و ... از مهمترین طرح های پیشنهادی این جلسه بود که با موافقت فرماندار مقرر گردید مجموعه فرمانداری پیگیری ها و همکاری‌های لازم در تحقق آنها در دستور کار قرار دهد.

شایان ذکر است در این جلسه نماینده شورای اجرایی شهرستان موضوعات و نکات برنامه ریزی شده در حوزه های مختلف مطرح نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه