English

یلدا دوستی:

موسیقی ایرانی، الهام بخش خلق هنرهای ماندگار است

عضو کمیسیون فرهنگ و هنر جوانان کشور گفت: غنای موسیقی فاخر ایرانی می تواند بسترساز خلق هنرهای ماندگار باشد.

موسیقی ایرانی، الهام بخش خلق هنرهای ماندگار است

یلدا دوستی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری موج کردستان، با اشاره به اینکه موسیقی از گرایش های اصیل هنرهای ایران زمین بوده است، گفت: تا به امروز نیز تاثیر موسیقی ایرانی بر حوزه های دیگر هنر انکارناپذیر است.

عضو کمیسیون فرهنگ و هنر جوانان کشور با اشاره به برپایی نمایشگاه مرا بخوان به عنوان اولین نمایشگاه تلفیقی نقاشی، خط و موسیقی بیان داشت: من سعی کردم آثاری که در این نمایشگاه می‌آورم، القاکننده‌ فرم، شکل یا چیز خاصی نباشند، بلکه بیشتر تلاشم این بود که حس خودم را به صورت کامل پیاده کنم. سبک آثار، آبستره انتزاعی است و من از متریال میکس مدیا استفاده کرده‌ام و هر متریالی یک بافت و شکل متفاوت دارد.

دوستی با بیان اینکه تمام آهنگ‌هایی که من برای استفاده در این نمایشگاه انتخاب کردم، آهنگ‌های استاد شجریان هستند که مهریاد کیارسی آن‌ها را در تنظیم مجدد وارد فضای پاپ کرده است، اظهار داشت: من زمانی که با مهریاد کیارسی آشنا شدم و موزیک‌های ایشان را گوش ‌دادم، احساس کردم حتی اطرافیانم که به موسیقی سنتی علاقه ندارند هم موزیک‌هایی که ایشان تنظیم کرده‌اند را دوست دارند و به همین خاطر تصمیم گرفتم که برای این کار از موزیک‌های ایشان استفاده کنم تا کمی جنبه عمومی‌تری پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه