English

محسن داوری:

راهپیمایی‌های مشهد همیشه در کشور زبانزد بوده است

فرماندار مشهد بیان کرد: جایگاه اصلی راهپیمایی امسال میدان بیت المقدس و راس ساعت ۹ و به صورت رژه‌ موتوری و خودرویی در خیابان امام رضا(ع) از این میدان تا حرم مطهر رضوی و در هر دو لاین این خیابان به صورت یکطرفه برگزار خواهد شد.

راهپیمایی‌های مشهد همیشه در کشور زبانزد بوده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن داوری فرماندار کلانشهر مشهد در سخنانی عنوان کرد: با توجه به مصوبه‌ ابلاغی ستاد کرونا کشور و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در مشهد به صورت رژه‌ی خودرویی و موتوری انجام خواهد شد. 

داوری این سخنان را در جلسه‌ هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد و ادامه داد: قدردان همه‌ افراد و دستگاه‌ها که با دغدغه و به بهترین شکل راهپیمایی ادوار گذشته را برگزار می‌کردند هستیم.

فرماندار مشهد افزود: راهپیمایی‌های مشهد همیشه در کشور زبانزد بوده است و ما برای اینکه بتوانیم امسال هم راهپیمایی خوبی داشته باشیم نیاز است که دستگاه‌ها با همکاری و در کنار هم قرار گیرند و با نظارت و هماهنگی یک فرمانده‌ میدان، این راهپیمایی انجام شود. 

وی با اشاره به ساعت و نحوه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن متذکر شد: جایگاه اصلی راهپیمایی امسال هم در میدان بیت المقدس خواهد بود و راس ساعت ۹ این راهپیمایی به صورت رژه‌ موتوری و خودرویی در خیابان امام رضا(ع) از میدان بیت المقدس تا حرم مطهر رضوی و هر دو لاین این خیابان به صورت یکطرفه برگزار خواهد شد. 

وی در ادامه تصریح کرد: میهمان ویژه‌ مراسم راهپیمایی امسال در مشهد رییس مجلس شورای اسلامی آقای قالیباف خواهد بود که با توجه به برگزاری نماز جمعه سخنرانی ایشان قبل از خطبه‌های نماز جمعه‌ مشهد و در محل برگزاری نماز جمعه در حرم مطهر انجام خواهد شد. 

فرماندار مشهد با اشاره به برنامه ریزی دقیق برای برگزاری حداکثری راهپیمایی تاکید کرد: باید به گونه ای اقدام شود که هر فردی که با خودرو برای راهپیمایی می‌آید به راهپیمایی برسد و مشکلی در این مسیر نباشد و در مسیرهای ورودی به راهپیمایی پایگاه‌های تزیین خودرو پیش بینی شود. 

داوری در خاتمه یاد آور شد: باید در تمام شهر فضای راهپیمایی را ایجاد کنیم و در سطح شهر به صورت گسترده اطلاع رسانی کنیم و به گونه‌ای که خود اطلاع رسانی نوعی راهپیمایی در شهر باشد و البته برنامه ریزی برای پایان راهپیمایی هم داشته باشیم که بلافاصله بعد از پایان آن کوچه‌ها و خیابان‌ها بازگشایی شود تا مردم به راحتی خارج شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه