English

حسن بهرام‌نیا:

تعطیلی مدارس به صورت سراسری ممنوع است

استاندار ایلام گفت: تعطیلی مدارس ممنوع است و در صورت وجود موارد خاص، موردی نسبت به تعطیلی کلاس ها اقدام شود.

تعطیلی مدارس به صورت سراسری ممنوع است

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا بعدظهر امروز در جلسه ستاد کرونا با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و آغاز ماه رجب و همچنین تسلیت شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: تعطیلی کلی و سراسری مدارس در سطح کشور ممنوع است و تنها تعطیلی کلاس‌ها به صورت موردی انجام می‌شود.

استاندار ایلام با بیان این‌که هرگونه تعطیلی از طریق سخن‌گوی ستاد کرونا اطلاع‌رسانی خواهد شد خاطرنشان کرد: با توجه به تزریق واکسن کرونا بین سنین ۹ تا ۱۲ سال ضروری است مسئولین تلاش کنند این واکسیناسیون به سنین پایین‌تر(۵ سال) نیز تعمیم داده شود.

بهرام‌نیا با تاکید بر ضرورت تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط افراد جامعه اضافه کرد: باید تلاش شود از برگزاری مراسمات به‌منظور جلوگیری از شیوع بیش‌از پیش بیماری کرونا خودداری شود.

استاندار ایلام در ادامه گفت: نظارت‌ها بر روند بازگشت افراد از مرز بین‌المللی مهران بدلیل شرایط کرونا و شیوع سویه اُمیکرون با حساسیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه در خصوص برگزاری مراسم ۲۲ بهمن نیز تابع نظرات مرکز هستیم تاکید کرد: برگزاری مراسم اعتکاف، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام گیرد.

استاندار ایلام در پایان گفت: رسانه‌ها در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا قراردارند و با اطلاع‌رسانی نقش موثری در جلوگیری از شیوع بیش‌ازپیش این بیماری ایفا کراه‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه