English

استاندار گیلان در نشست هماهنگی برگزاری جشن ملی ۱۴۰۰؛

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن پشتیبانی خود از رهبری را به نمایش می گذارند

استاندار گیلان با گرامیداشت دهه فجر و یاد بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشانگر خواست آنان برای تداوم آرمان های انقلابی‌‌ست.

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن پشتیبانی خود از رهبری را به نمایش می گذارند
به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشن ملی ۱۴۰۰ و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که با حضور حجت الاسلام اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد ، ضمن گرامیداشت دهه فجر ، سالروز پیروزی انقلاب را جشن بزرگ ملی و میهنی نه تنها ملت ایران ، بلکه همه آزادیخواهان جهان خواند و گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، ضمن تجدید پیمان با آرمان های معمار کبیر انقلاب و شهدای ایران اسلامی ، پشتیبانی خود از رهبر معظم انقلاب را به نمایش می گذارند.
 وی با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی نشان از اندیشه های انقلابی آنان و خواست آنان برای تداوم نظام و آرمان های انقلابی‌‌ست ، اظهار داشت: مردم ولایی ایران اسلامی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ادای دین به انقلاب و نیز فرصتی برای اعلام انزجار از توطئه گران و استکبار جهانی می دانند.
 دکتر عباسی یادآور شد: همواره ملت ایران به ویژه رویش های جدید انقلابی با حضور خودجوش در راهپیمایی ها و مناسب های مختلف؛ اتحاد، همدلی و همبستگی ملی را به نمایش گذاشته اند.
 وی خاطرنشان کرد: ملت ایران به نظام اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب امید دارند و کسی نمی تواند رشته این اتحاد را پاره کند.
 وی به شیوع موج ششم کرونا و سویه امیکرون در کشور اشاره و اضافه کرد: با توجه به تغییر رنگ برخی شهرها به قرمز و نارنجی ، باید در برنامه ریزی برای اجرای ویژه برنامه های دهه فجر و 22بهمن ، صیانت از جان و سلامت افراد را اولویت قرار داد .
 استاندار گیلان تصریح کرد: اراده مسئولان برگرفته از اراده مردم و اراده مردم برآمده از بینش و اعتقادات قلبی آنان است و باید برنامه ریزی ها مبتنی بر این موضوع مهم باشد
 دکتر عباسی رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل های بهداشتی را ضرورتی مهم در اجرای ویژه برنامه ها دانست و گفت: برای برگزاری برنامه ها،  تصمیم ستاد ملی کرونا مدنظر قرار می گیرد.
فضاسازی های مناسب محیطی و انجام فعالیت های شایسته فرهنگی از دیگر تأکیدات بود که استاندار گیلان در این جلسه مطرح کرد.
حجت الاسلام اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان حاضر در این جلسه نیز دیدگاه های خود را بیان داشت.

استاندار گیلان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه