English

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان:

انقلاب اسلامی باعث شکوفایی دانشگاه ها و رشد علم و دانش شد

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان گفت: انقلاب اسلامی موجب شکوفایی تمدن اسلامی، جهان اسلام و امت اسلامی شد و نقش دین را به عنوان قدرتی تاثیرگذار بر پویش های بین المللی آشکار ساخت.

انقلاب اسلامی باعث شکوفایی دانشگاه ها و رشد علم و دانش شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن حاج کاظمیان ضمن تبریک چهل و سومین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی موجب شکوفایی نهضت های آزادی و همچنین ارتقای توان بازیگرانی نوین از جمله تمدن اسلامی، جهان اسلام و امت اسلامی شد و نقش دین را به عنوان قدرتی تاثیرگذار بر پویش های بین المللی آشکار ساخت.

وی ادامه داد: دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون می‌باشد. هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاوردها و پیش‌رفت‌های جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود.

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) افزود: امام خمینی (ره) قرآن را از چنان ظرفیت و جامعیتی برخوردار می‌داند که می‌تواند تأمین‌کننده جامع نیازهای مادی و معنوی بشریت در مسیر تدارک زندگی سعادتمندانه در همه زمان‌ها و مکان‌ها باشد.

حاج کاظمیان گفت: انقلاب اسلامی بر دانشگاه ها تاثیرات متنوعی گذاشته است از جمله رشد در حوزه فرهنگی و اجتماعی و همچنین تقویت دین دانشجویان می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه