English

به مناسبت روز دانشجو انجام شد؛

دیدار شهردار منطقه ۲ با رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان

شهردار منطقه 2 با رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان به مناسبت روز دانشجو دیدار کرد.

دیدار شهردار منطقه 2 با رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، به منظور تبریک روز دانشجو و همچنین اهمیت این دانشگاه در منطقه ۲ اصفهان و ایجاد مشارکت جلسه ای با حضور شهردار منطقه ۲ و معاونین با دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) برگزار گردید.

شهردار منطقه ۲ اصفهان ضمن تبریک روز دانشجو اظهار داشت: وجود دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) پتانسیل خوبی در این منطقه می باشد و انشالله بتوانیم ارتباط و تعامل خوبی برقرار کنیم و در جهت انجام فعالیت های سازمانی تلاش کنیم و پروژه های مختلفی را انجام دهیم.

محمد صیرفی نژاد ادامه داد: خدمت کردن به ساحت قرآن یک توفیق از جانب خدا است.

خدمت رسانی به مردم و آموزش سبک زندگی شهروندی اسلامی

در ادامه این دیدار رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اظهار داشت: خدمت به مردم این منطقه بسیار ارزشمند است و رسالت این دانشگاه خدمت رسانی و ارتباط با مردم می باشد و باید با همکاری بایکدیگر جنبه های مختلفی از خدمت رسانی را برای ارتقا سطح زندگی داشته باشیم.

محسن حاج کاظمیان ادامه داد: یکی از پروژه های این دانشگاه ایجاد مرکز مشاوره در دانشگاه است، که در حال حاضر برای دانشجویان به صورت داخلی در حال فعالیت می باشد و ما میتوانیم این مرکز را برای سایر افراد گسترش دهیم که از آن استفاده کنند.

وی افزود: باید همایشی در جهت تجلیل از خادمان فرهنگی و هنری، فعالان فرهنگی و قرآنی، خیرین و همچنین ورزشکاران این منطقه داشته باشیم.

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) گفت: این دانشگاه آمادگی کامل در فضای آموزشی، فیزیکی و فرهنگی را دارد تا بتوانیم با همکاری خوبی به مردم محترم این منطقه خدمت رسانی کنیم.

رسالت این دانشگاه تربیت مبلغ دین است

رئیس هیئت امنا دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) در این نشست با بیان اینکه دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) برای همه افراد است، افزود در گذشته نیز جلساتی با همکاران شهرداری برگزار شده است و بسیار موثر بوده است و امید داریم که این جلسه نیز در مسیر مشخص و برای پیشرفت دانشگاه در منطقه، بیشتر از گذشته شروع به فعالیت کنیم.

دکتر مشکات ادامه داد: ابتدا دارالقرآن در سال ۱۳۶۷ به همت حجت الاسلام والمسلمین مهدی مظاهری تاسیس شد و در سال ۱۳۶۸ با پیگیری های موثر دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) تاسیس گردید.

وی افزود: رسالت این دانشگاه تربیت مبلغ دین است و حدود ۲۰ هزار نفر از فارغ التحصیلان در سراسر کشور و آموزش پرورش و دانشگاه ها و حوزه ها مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت مفید و ویژه با امکانات محدود

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای اظهار داشت: دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) یکی از وزنه های فرهنگی این منطقه است و فعالیت این دانشگاه با توجه به امکانات، بسیار بیشتر و مفید است و خواستار این هستیم که این دانشگاه در این منطقه بیشتر دیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی