English

صرفه جویی ۱۲ میلیارد ریالی با نصب ترانسمیترهای کنتور سوخت در نیروگاه بندرعباس

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از صرفه جویی ۱۲ میلیارد ریالی با تعمیر و نصب ترانسمیترهای کنتور سوخت و تعمیر رکوردرهای واحدهای بخار این نیروگاه خبر داد.

صرفه جویی 12 میلیارد ریالی با نصب ترانسمیترهای کنتور سوخت در نیروگاه بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان حسین سلیمی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اظهارداشت: با توجه به اینکه سالانه تعداد زیادی از ترانسمیترهای کنتور سوخت و همچنین رکوردرهای واحد بخار در صنایع نیروگاهی کشور نیاز به تعمیر، بازسازی و تعویض دارند،دستیابی به دانش تعمیر این تجهیزات به شدت احساس می شد که با تلاش متخصصان آزمایشگاه ابزار دقیق این نیروگاه، میسر شده است.
سلیمی بیان داشت: نیروگاه ها علاوه بر تولید انرژی خود به عنوان بزرگترین مصرف کننده های انرژی در صنعت مطرح هستند و افزایش بازده هر کدام از تجهیزات مورد استفاده در آن اعم از هیترهای فشار قوی و ضعیف، کندانسورها،ترانسمیترها و رکوردرها....می تواند سهم بسزایی در صرفه جویی انرژی داشته باشد.
وی افزود: در آزمایشگاه ابزار دقیق، باتوجه به اهمیت این تجهیزات و هزینه بالای تامین دوباره آنها، پس از دمونتاژ کردن تجهیزات، تمامی بردها با دقت بررسی و پس از تستهای مختلف قطعات معیوب شناسایی و تعویض شود.
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در پایان افزود: با تعمیر و نصب ترانسمیترهای کنتور سوخت و رکوردرها، علاوه بر بالا رفتن راندمان سوخت در واحدهای بخار، ۱۲ میلیارد ریال صرفه جویی ریالی صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه