English

واحد ۳ بخار نیروگاه بندرعباس وارد مدار تولید شد

سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس گفت: واحد3 بخار نیروگاه بندرعباس پس از رفع محدودیت‌های تولیدی به منظور بالا بردن سطح آمادگی و افزایش تولید 270 مگاواتی برق به شبکه سراسری پیوست.

واحد 3 بخار نیروگاه بندرعباس وارد مدار تولید شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی مرادی سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس اظهار داشت: واحد 3 بخار این نیروگاه، که پس از خروج از پیش تعیین شده از مدار خارج شده بود، پس از 55 ساعت تلاش فشرده و شبانه‌روزی کارکنان تعمیرات مکانیک و بهره‌برداری به مدار تولید بازگشت.
مرادی ابراز داشت: در تعمیرات این واحد، عملیات تست هیترها، تمیزکاری کندانسور و رفع نشتی از بویلر، غواصی زیر دریا به واسطه تمیزکاری C.W.PUMP شماره 5و6 با موفقیت انجام و به‌مرحله بهره‌برداری رسید.
وی با اشاره به تخصص و تجارب متخصصان این نیروگاه و صنعت برق کشور در تعمیرات واحدهای نیروگاهی خاطرنشان کرد: تولید برق مطمئن، ایمن و پایدار، جز بامراقبت‌های اصولی، بهره‌برداری صحیح و تعمیرات به موقع میسر نمی شود که در این نیروگاه با انجام تعمیرات واحد 3بخار به‌وقوع پیوست.
مرادی در پایان افزود: با راه‌اندازی واحد 3 بخار در نیروگاه بندرعباس 270 مگاوات‌ساعت برق به شبکه سراسری افزوده شد.
لازم به ذکر است نیروگاه بندرعباس دارای 4 واحد 320مگاواتی بخار و 2 واحد گازی 25مگاواتی نقش مهمی در پایداری برق جنوب شرق کشور ایفا می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه