English

یعقوبعلی نظری:

برگزاری مراسم ۲۲ بهمن با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی خواهد بود

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: جدّیت و مراقبت بیشتر در اماکن مقدسه سراسر کشور مورد تاکید رییس جمهور است و اعمال محدودیت‌ها همچنان به صورت هوشمند مد نظر ستاد ملی است.

برگزاری مراسم ۲۲ بهمن با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در وضعیت قرمز کرونایی کنونی باید از شیوه‌های بهداشتی مناسب استفاده شود تا هم مراسم بزرگداشت روز ۲۲ بهمن برگزار شود و در عین حال مقوله حفظ سلامت مردم مورد توجه قرار گیرد.

نظری در ادامه افزود: جدّیت و مراقبت بیشتر در اماکن مقدسه سراسر کشور مورد تاکید رییس جمهور است لذا این توقع وجود دارد که در حرم مطهر رضوی جلسه‌های بررسی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار و پیگیری شود تا ضمن زیارت زائران، محدودیت‌ها و ملاحظات مرتبط با سلامت جامعه اعمال شود.

استاندار خراسان رضوی در ادامه اظهار کرد: اعمال محدودیت‌ها همچنان به صورت هوشمند مد نظر ستاد ملی و به تبع آن ستاد استانی است و دبیرخانه و دستگاه‌های مرتبط نیز این رویکرد را برای حفظ سلامت جامعه دقیق‌تر اجرا و پیگیری کنند.

وی همچنین تاکید کرد: اجرای این نوع محدودیت دستورالعمل‌های خاص خود را لازم دارد به‌عنوان مثال اگر مجموعه‌ای خواهان ادامه فعالیت است باید دستورالعمل ویژه آن تهیه شود تا با نظارت دانشگاه علوم پزشکی فعالیت آن مجموعه ادامه پیدا کند.

نظری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به عقب ماندن این استان در حوزه واکسیناسیون نیازمند اجرای یک سیاست گذاری مناسب هستیم تا این فاصله به میانگین کشوری خود برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه