English

محمد پهلوان:

عزاداران ایام دهه فاطمیه(س)، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بر رعایت نکات استفاده صحیح و مداوم از ماسک، رعایت فاصله بین افراد از هر طرف ۲ متر، توزیع نذورات به صورت بسته‌بندی و انجام ‌تهویه مناسب تاکید می شود.

عزاداران ایام دهه فاطمیه(س)، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در عزاداری‌های ایام دهه فاطمیه در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی برای پیشگیری از شیوع کرونا تاکید دارد.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: استفاده صحیح و مداوم از ماسک، رعایت فاصله بین افراد از هر طرف ۲ متر، توزیع نذورات به صورت بسته‌بندی و انجام ‌تهویه مناسب از توصیه‌های مورد تاکید در این زمینه است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: تعبیه و در دسترس بودن تجهیزات ضد عفونی، شرکت نکردن افرادی که واکسیناسیون کامل دریافت نکرده‌اند در این مراسم، ممنوعیت خوردن و آشامیدن در حین مراسم و جلوگیری از افراد با علائم بیماری از دیگر اصول بهداشتی است که باید جدی گرفته شود.

وی در ادامه در جهت رعایت نکات بهداشتی برای عزاداران دهه فاطمیه (س)  تاکید کرد: راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۹ با عنوان مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و با محور لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط کار در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در قالب ۲۲ صفحه از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش بهداشتی تهیه شده و برای اجرا به نهادها و سازمانهای مرتبط ابلاغ شده است.

پهلوان در خاتمه این خبر یادآور شد: در این راهنما بهداشتِ دست در تهیه و توزیع مواد غذایی، بهداشت فردی، بهداشتِ تهویه ساختمان، نظافت و گندزدایی و بهداشت مواد غذایی مورد تاکید قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه