English

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی:

۳۵ زندانی جرایم غیر عمد آذربایجان شرقی آزاد شدند

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۳۵ نفر از زندانیان استان با کمک ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی خیرین استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند

 ۳۵ زندانی جرایم غیر عمد آذربایجان شرقی آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، موسی خلیل الهی با اعلام این خبر با بیان اینکه مردم استان در امور خیر سوابق درخشانی داشته و همیشه پیشقدم بودند، اظهار داشت: این موضوع یک مزیت و ظرفیت بزرگی برای استان محسوب می‌شود و باید از این ظرفیت عظیم در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بهره‌مند شویم.

وی با تاکید بر فرهنگ صلح و سازش و ایجاد مصالحه مابین طرفین دعاوی در تعالیم اسلامی و تکالیف قانونی به‌ویژه در پرونده‌های سنگین یادآور شد: توسعه‌ی فرهنگ صلح و سازش در جامعه یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی است لذا در این خصوص اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده است. ‌

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۳۵ نفر از زندانیان استان با کمک ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی خیرین استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی در پایان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ نفر از زندانیان محکوم به قصاص با گذشت بلند منشانه اولیای دم درسایه‌ی تلاش و مساعدت سفیران صلح، مددکاران زندان و همیاران شورای حل اختلاف نجات یافته و به زندگی مجدد بازگشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه